Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälitttää miehet joilla nainen aina ajaa

Vierailija
08.10.2016 |

Määräileviä pomottajia.
Kumpa olisi vielä selvät miesten-ja naisten työt.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? 😂 entä, jos nainen vaan tykkää ajaa, mutta mies ei niinkään tai miehellä ei ole ajokorttia tai mies on alkoholin vaikutuksen alaisena?

Vierailija
2/19 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne menee jotenkin häntä koipien välissä pelkääjän paikalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/19 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos myötätunnostasi. Meillä miehellä ei ole ajokorttia, mutta yritämme parhaamme mukaan elää tämän tragedian kanssa.

Vierailija
5/19 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ajaa se jonka autolla ollaan liikkeellä. Useimmiten koko perheenä minun autollani, koska se on tilavampi.

Vierailija
6/19 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä melkein aina ajoin ja exmies humalassa tai krapulassa kyydissä. Nyt säälin exän uutta naista joka melkein aina ajaa, koska tiedän syyn.

Vierailija
7/19 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Meillä minä (nainen/tyttö) ajan useimmiten monesta eri syystä.

Yksi niistä on se, että minulla on ollut kortti vasta alle vuoden, eli totta kai tarvitsen aktiivista harjoitusta että ajotaito pysyy ja kehittyy. Poikaystävä on minua vanhempi, hänellä on ollut kortti jo useamman vuoden ajan ja on sanonut tykkäävänsä olla hanttarin paikalla vaihteeksi: pystyy ottamaan torkut, lukemaan kirjaa, selaamaan puhelinta, voi jopa ryypätä niin halutessaan. Lisäksi hän tykkää kuulemma enemmän mekaanikon hommista kuin ajamisesta (harrastaa autojen ropaamista).

Lisäksi vain minulla on oma auto (poikaystävän projektiautot ovat kaveriporukan tallilla toisessa kaupungissa) ja on jotenkin luontevaa että pääsääntöisesti omistaja ajaa.

Vierailija
8/19 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan ok, jos mies on kännissä.

Vierailija
9/19 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä ajan usein, kun johonkin mennään. Mies ei jaksa ajaa pitkiä matkoja ja sen lisäksi hänen autonsa vie reilusti enemmän kuin minun auto. Ja kenen auto, se ajaa.

Vierailija
10/19 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajan meillä. Mies aikoinaan ryyppäsi korttinsa (nuoruuden töppäys, vaikken puolustele mitenkään!), eikä ole sitä sen jälkeen tarvinnut. Ajaa myös niin "omalla tyylillään", etten mene kyytiinsä. Lisäksi kärsii voimakkaista migreenikohtauksista, ettei enää edes voisi ajaa niiden pelossa.

Myönnän, että olen kai sitten "pomottajatyyppiä", mutta omasta mielestäni terveellä tavalla. Koti siisti, ruokaa kaapissa, puhtaat vaatteet ja laskut ja velat maksettu. Baareissa ei myöskään viruta horojen liehiteltävänä joka viikonloppu, enkä siellä luuhaa minäkään. Muuten rento meininki, ja kai hyvä olla miehellä, kun vuosia kanssani on itse halunnut olla. Rahan takia ei ole.

Jätä muiden ihmisten arvostelu sikseen. Meillä on jo yksi wt-naapuri, joka Thaimaan matkansa jälkeen esitteli mulle jalat paljaina pakkasessa uutta tatskaansa ja samalla kyseli miksi sun mies ei aja autolla??? Haluatko sinäkin jatkaa elämääsi tällaisena typeryksenä?

Vierailija
11/19 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se ahdistaa ap? Tuleeko sinulle autoa ajavasta naisesta epävarma olo? Oletko kokenut jotain traumatisoivaa elämässäsi, mikä uhkaa miehisyyttäsi vai mistä hätäsi on peräisin?

Vierailija
12/19 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa säälittävä on ap.

Vierailija
13/19 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh! Minä ajan lähes aina, jos yhdessä olemme liikkeellä. Syitä on helppo keksiä.

1. Minä tykkään ajamisesta, mieheni ei niinkään

2. Useinmiten mies tekee töitä vieressäni tabletilla tai hoitaa asioita puhelimessa, kiireinen johtaja kun on.

3. Hänen ei tarvitse palkata kuljettajaa/ottaa taksia, kun minä toimin kuljettajana.

Poikkeuksen tekee loma-asunnollamme oleva bmw650i cabriolet - sen ajamisesta mies nauttii 😃

Kyllä täytyy sanoa, että pienestä on aloittaja(n) miehen itsetunto kiinni, jos se, kuka autoa ajaa, on noin tärkeää 😃😃😃. Onneksi minulla on Mies isolla alkukirjaimella, jonka miehisyys huokuu ihan jostain muusta.

Vierailija
14/19 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarallista toki, mutta en silti kieltäisi naisilta ajamista kokonaan. Varmasti on paikkoja joissa naiset voi ajaa turvallisesti.

Vierailija
15/19 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin käy sääliksi. Ostaisivat auton, niin ei tarvitsisi miehellä ajaa.

Vierailija
16/19 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä ajan koska tykkään ajaa, ja koska mies istuu mieluummin kyydissäni kuin itse ratin takana. Ajan aina kun olemme perheenä liikkeellä, oli matka sitten 5 km tai 500 km. Alkoholilla tms ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

Vierailija
17/19 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin käy sääliksi. Ostaisivat auton, niin ei tarvitsisi miehellä ajaa.

😂 Ja väittävät vielä, ettei oikeinkirjoitus ole tärkeää!

Vierailija
18/19 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa että ajan. Hän nukkuu vieressä tai tekee töitä .

Pidemmillä matkoilla ajaa hänkin osan matkasta ja minä otan nokoset vuorostani.

Vierailija
19/19 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kauheeta... meillä ajaa se, jonka autolla mennään. Ja jos mukaan tarvitsee tavaraa, tai mita kyyditettäviä, kuskina olen minä, kun autoni on isompi. Miehellä pieni kaksipaikkainen, mulla iso sedan, johon mahtuu kunnolla. Lisäksi tykkään ajamisesta enemmän kuin mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi