Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittävät nuoret juopot.

Vierailija
07.10.2016 |

Tekee pahaa ammatissaan katsella parikymppisiä nuoria naisia ja miehiä, jotka on jo ihan juoppoja. Viina vanhentaa tehokkaasti ja lisäksi vielä homssuinen ulkoasu.
Huudetaan ja kirotaan ja käyttäydytään mahdollisimman huomiota herättävästi. Minulle se aiheuttaa vain myötähäpeää, mutta nää leidit varsinkin tuntuvat olevan vain ylpeitä tilastaan.
Tuleeko tälläisistä nuorista ikinä mitään!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaako täällä kukaan olevansa tälläinen? Vahvasti vielä meikkiä ja kauppareissulle.

Vierailija
2/17 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinöörejä.

Raskas työ vaatii raskaat huvit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että ovat inssejä.

Yleensä käytös vielä pahenee jos ovat jonkun teiniemon kanssa tai ovat löytäneet jonkun kapakkahanun (30 vee voittajan) kaverikseen.

Vierailija
4/17 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks nuori nainen (parikymppinen) oli löytänyt kaverikseen juuri tälläisen ryypänneen oloisen luuserin.Äijä käski vielä jatkuvasti likan pitää turpansa kiinni ja tää vaan kihersi sen kyljessä.Pahaa teki katsella ja miettiä mikä on olo tytöllä seuraavana aamuna.

Vierailija
5/17 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän näitä on. Miehen yksi lapsuudenkaveri on juuri tällainen, jolle kalja maistuu oli viikonpäivä mikä tahansa.

Ikää alle 30, työhistoriaa ei mitenkään merkittävästi, ei harrastuksia yms. vaan elämän ainoa tarkoitus on alkoholi ja ne resuiset ryyppykaverit.

Jostain kumman syystä ei olla hirveästi tekemisissä.

Vierailija
6/17 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakohan jostain vielä nuoren miehen jota ei viina kiinostaisi.. kun itseäni ei kiinosta enkä halua että kumppanikaan sitä kittaisi. Absolutisti en ole, mutta koskaan en ole kännissä ollut. En vahingossa enkä tahalteen.

Vierailija
7/17 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nothanks kirjoitti:

Saakohan jostain vielä nuoren miehen jota ei viina kiinostaisi.. kun itseäni ei kiinosta enkä halua että kumppanikaan sitä kittaisi. Absolutisti en ole, mutta koskaan en ole kännissä ollut. En vahingossa enkä tahalteen.

Samaan tyyliin voi kysyä, että saakohan jostain vielä nuoren naisen jota ei raha kiinnostaisi liikaa.

Vierailija
8/17 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ymmärrän että pahaa tekee, mut itse toivon etteivät hanki lapsia. Mä kasvoin alkoholistiperheessä ja näin liikaa pahoja asioita mitä viina tekee kun melkein koko suku molemmilta puolilta rapajuoppoja. Mun setä on 50v ja se on pian asunut 6v jossain hoitokodissa koska ryyppäsi aivonsa piloille, silläkin kaksi lasta ja viisi lastenlasta mut viina meni kaiken edelle. Toi sedän terveys on pahin esimerkki mun suvusta, itse en joisi ollenkaan mutta kun tää on suomi niin on sosiaalisesti hyväksyttävämpää juoda kuin olla ilman. Yhdessä vaiheessa en juonut ollenkaan mutta se tarkoitti sitä että sain olla ilman kavereita :/ Niinpä valitsin sosiaalisen elämä johon kuuluu alkoholi mutta ei liikaa eikä joka viikonloppu

Vierailija
9/17 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko näitä ollut aina mutta paljon näkee nuoria kavereita jotka koittavat vähän tehdä jotakin tai ovat työttömänä ja ryyppäävät (pari leijonaa mukaan arkenakin) . Meidän kylällä näille on oikein oma asuinalue. Käyvät punttiksella ja juopottelevat, huumeitakin mukana kuvioissa. Ja jos näitä olisikin muutama mutta niitä on paljon.

Sitten näillä tyypeillä on niitä " kiltin oloisia" tyttöjä mukana joista huomaa että angsti painaa päälle ja eivät ymmärrä kuinka halveksittavia ovat.

Vierailija
10/17 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se syrjäytyminen tekee kun ei ole töitä!

Vierailija
11/17 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan ymmärrän että pahaa tekee, mut itse toivon etteivät hanki lapsia. Mä kasvoin alkoholistiperheessä ja näin liikaa pahoja asioita mitä viina tekee kun melkein koko suku molemmilta puolilta rapajuoppoja. Mun setä on 50v ja se on pian asunut 6v jossain hoitokodissa koska ryyppäsi aivonsa piloille, silläkin kaksi lasta ja viisi lastenlasta mut viina meni kaiken edelle. Toi sedän terveys on pahin esimerkki mun suvusta, itse en joisi ollenkaan mutta kun tää on suomi niin on sosiaalisesti hyväksyttävämpää juoda kuin olla ilman. Yhdessä vaiheessa en juonut ollenkaan mutta se tarkoitti sitä että sain olla ilman kavereita :/ Niinpä valitsin sosiaalisen elämä johon kuuluu alkoholi mutta ei liikaa eikä joka viikonloppu

Kukaan fiksu ei hanki lisää lapsia lisäämään ympäristöongelmia ja työttömyyttä.

Vierailija
12/17 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ryyppään vähintään kerran viikossa niin maittaa ja onnistuu taas ohjelmointi ja differentiaalilaskut.

teekkarityttö

Vierailija
13/17 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että ovat inssejä.

Yleensä käytös vielä pahenee jos ovat jonkun teiniemon kanssa tai ovat löytäneet jonkun kapakkahanun (30 vee voittajan) kaverikseen.

Mikset?

Vierailija
14/17 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri suhteet voi lopettaa jos ne ei onnistu ilman viinaa se on vain teko syy juoppo usein perustelee juomistaan.

Vierailija
15/17 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juonut alkoholia sitten 1997 ihan yli arvostettua paskaa.

Vierailija
16/17 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat juopot ovat niinku tosi ihguja.

Vierailija
17/17 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat juopot nyt jotenkin ymmärtää, elämä vie ja näin mut noi nuoret tytöt varsinkin on järkkyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi