Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi asiakas palvelijat eivät tervehdi minua?? Bussiin mennessä kuski ei tervehdi, kaupan myyjät ei moikkaa mulle, mutta kaikille muille moikkaa.

Vierailija
07.10.2016 |

Kerran kokeilin huvikseen pitää päivän, että en tervehdi ketään omatoimisesti niin bussissa kuski ei moikannut, pistin kortin koneeseen ja taisi sen jälkeen kiittää sekä seurasin muita bussiin astujia niin jokaisen kohdalla kuski moikkasi omatoimisesti, kaupan kassat ottavat tavarani vain kassan läpi ja sanovat hinnan, mutta ei moikkaa.
Naapureistakaan vaan pari tervehtii omatoimisesti.
En minä jaksa aina olla tervehtimässä. Turha kenenkään on ainakaan outona pitää jos itsekkään ei tervehdi minua niin on itse ihan yhtä outo.

Kyllä välillä mulle kassoilla ja bussissa tervehditään, mutta on paljon kertoja kun palvelija tervehtii selkeästi omatoimisesti muita mutta ei minua.
Mistä johtuu???
Oon vasta 18v. Sitäkään en käsitä miksi iän puolesta pidetään jotenkin arvottomampana.
Minusta hyvä asiakaspalvelija tai opettaja tai kuka vaan tervehtii omatoimisesti ikään katsomatta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskimpa on mitään henkilökohtaista ap! Ehkä asiakaspalvelija sattuu vaan väsymään eikä ole enää niin skarppi.

Huomaat tietenkin oman kohtelusi, mutta voi sanoa, että et ole ainut joka saa huonoa palvelua. Itellä myös kokemusta...

Vierailija
2/4 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/4 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo ikivanha gubbe, mutta muistan kyllä että nuorena aikuiset tuntuivat tylyiltä nuoria kohtaan. Ikävää, nuoria kohtaan pitäisi kyllä olla ystävällisempi.