Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmen lapsen yh.. Lapset 2 eri isälle. Mikä on markkina arvoni? Huoliiko minua enää kukaan?

Vierailija
07.10.2016 |

Help

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän joku huoli, mutta rima kannattaa asettaa matalalle

Vierailija
2/19 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti huolii, itsellä 6 lasta kahdelle miehelle ja olen onnellisesti suhteessa lapsettoman miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika matala. Kahden miehen pukkimisen ja spermat sun sisälle linkoomisen tuotokset jaloissa pyörimässä ja lisäksi ne vittumaiset exät... Ehkä jos löydät miehen joka on ollu myös kiertopalkinto?

Vierailija
4/19 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan huolisi kaltaistasi miestä. Kerran voi erehtyä, mutta ihmisen erottaa eläimestä juurikin se, ettei ihminen harrasta ympäriinsä poikimista. Mutta kyllä sinuakin joku taas hetken ainakin nylkyttää, joillekin riittää pelkkä reikä jalkovälissä.

Vierailija
5/19 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kannattaisi ehkä nyt keskittyä niiden lasten kasvattamiseen, kun on jo kahdelle isälle. Rauhoittaa nyt lasten lapsuus. Sitten kun alkavat olla teini-iässä tai sen yli, niin voi alkaa katsella, josko löytyisi

Vierailija
6/19 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä sinulla on aikaa etsiä miestä, jos olet kolmen lapsen yksinhuoltaja? Keskitt lapsiisi ja unohda miehet.

Vierailija
7/19 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku turvapaikkaa epätoivoisesti hakeva matu ehkä. Muut eivät. Sekin tosin ankkuroi itsensä tänne pistämällä sinut paksuksi. Kokoelmasi kasvaa. Mieti sitä, kun kuuntelet, miten paljon se sinua rakastaa. Katoaa kuin pieru saharaan kansallisuuden jälkeen ja sitten vasta yksin oletkin.

Vierailija
8/19 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkina-arvosi on joesta nostetun ruosteisen polkupyörän ja homeisen Kånkenin väliltä.

Vierailija
9/19 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkina-arvo 34,95€. Huolii.

Vierailija
10/19 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin huolia muuten mutta kun mulla on jo ;=)

Vierailija
11/19 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity nyt lapsiisi ja uusi ukko vasta sitten, kun lapset ovat isoja!

Markkina-arvosikin, joka nyt on hyvin huono, saattaa nousta silloin.

Vierailija
12/19 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mies, jolla on lapsia kahdelle eri naiselle. (Minulla myös lapsia, Yhteisiä ei ole.)

Seurustellessa se vaivasi paljon. Miksi joku tekee lapsia noin. Loin miehestä hulivilikäsityksen. Mutta jatkoin seurustelua, oli niin hauskaa. Enhän aikonut vakiintua.

Sitten opin tuntemaan miestä paremmin. Opin, että hän on perhekeskeinen mies. Pitää perheestään huolta, on luotettava ja uskollinen. Haluaa asettua aloilleen. Pysyy siinä, eikä katsele aidan taakse.

Tsjusin, että eihän tuo ole lainkaan huono piirre miehessä. Nykyään olemme naimisissa.

Vierailija
13/19 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon siitä, minkä ikäisiä lapsia, mitä rotua, miksi olet joutunut tuohon tilanteeseen ja millainen ja minkä ikäinensinä ja lapsesi olet. Ei noilla parilla asialla pelkästään mitään markkina-arvoja mittailla. Kerro enemmän niin osataan sanoa mielipidettä?

Vierailija
14/19 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on mies, jolla on lapsia kahdelle eri naiselle. (Minulla myös lapsia, Yhteisiä ei ole.)

Seurustellessa se vaivasi paljon. Miksi joku tekee lapsia noin. Loin miehestä hulivilikäsityksen. Mutta jatkoin seurustelua, oli niin hauskaa. Enhän aikonut vakiintua.

Sitten opin tuntemaan miestä paremmin. Opin, että hän on perhekeskeinen mies. Pitää perheestään huolta, on luotettava ja uskollinen. Haluaa asettua aloilleen. Pysyy siinä, eikä katsele aidan taakse.

Tsjusin, että eihän tuo ole lainkaan huono piirre miehessä. Nykyään olemme naimisissa.

Ai pysyy parisuhteessa, eikä katsele aidan taakse? Mitä ihmettä se sitten sinun kanssa on, eikä eksiensä. Todella perhekeskeistä, mutta saahan sitä joulupukkiinkin uskoa. Näet todelliset karvat toivottavasti ennen kuin on kolmatta pesuetta uunissa.

Vierailija
15/19 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai pysyy parisuhteessa, eikä katsele aidan taakse? Mitä ihmettä se sitten sinun kanssa on, eikä eksiensä. Todella perhekeskeistä, mutta saahan sitä joulupukkiinkin uskoa. Näet todelliset karvat toivottavasti ennen kuin on kolmatta pesuetta uunissa.

Me olemme jo viisikymppisiä, ei tässä lapsia ole tulossa.

On erilaisia eroja. Tiedän taustat ja syyt. Ja olemme olleet jo vuosia yhdessä, todelliset karvat ovat tiedossa: harvinaisen empaattiinen, viisas ja hyväsydäminen mies. Tekee toisen eteen mitä tahansa. Vaikka niitä lapsia.

Vierailija
16/19 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on miehenä pakko sanoa, etten olisi koskaan edes katsonutkaan naista jolla on entuudestaan lapsia.  Yksi ainoa poikkeus olisi voinut olla se, että nainen on leski ja siis jokin onnettomuus tai sairaus olisi jättänyt ne lapset isättömiksi.  Se on se ainoa tilanne, minkä kohdalla olisi voinut tulla kysymykseen se, että sitä olisi alkanut joillekin lapsille isäpuoleksi ja ottanut ne vastuulleen.  Ei mitenkään muuten.

Olen pahoillani.  Näin se nyt kuitenkin menee.  Uskon etten ole ajatuksieni kanssa ihan yksin.  Voinet löytää itsellesi kumppanin miehestä joka on eronnut ja sitä rataa, mutta uusioperhe elämä on lukemani mukaan todella haastavaa.  Miksi se mies sinua ja lapsiasi kestäisi arjen tiimellyksessä, jos se mies ei ole kestänyt sitä aikaisempaa vaimoa ja omia lapsiaankaan ?  Niinpä.  Älä ajattele asiaa markkina-arvona, ei sitä pidä kaikkeen soveltaa.  Nyt on tilanne se mikä on, ota seksiä sieltä mistä sitä saat siisteiltä miehiltä, ja tyydy siihen.  Vanhemmiten tilanne sitten muuttuu, kun olet taas yksinäsi.

Vierailija
17/19 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan ellet ole paljon yli 100kg prinsessa

On melko varmaa että pulskea olet, eikö niin ?

Joku yli 50v mies tai nuorempi ulkomaalainen olisi varmaan sun juttusi

Vierailija
18/19 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvosi on -160007 ..

Vierailija
19/19 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkina arvo = diskontatut tuotto-odotukset markkinakorolla (omat palkat ja vaikka miesten kuppaukset tulevina vuosina) - odotettavissa oleva romuarvo (65-vuotiaana) + odottamattomat arvonnousut (silikonitissit ja rasvapumppaukset peppuun, brassityyliin)