Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähtisitkö seksittömästä suhteesta

Nuorinainen
07.10.2016 |

jos suhde muuten toimii? Meillä ei ole oikeastaan koskaan ollut intohimoista seksiä ja nyt olen alkanut sitä kaipaamaan. En usko, että voin elää ilman seksiä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten muut asiat suhteessa olisivat. Jos muut jutu toimisi hyvin, en lähtisi, varsinkaan jos saisin runkkailla. Mutta jos muutakin kitkaa on, niin vaihtaisin naista. T: mies 30+

Vierailija
2/15 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sitten menettäisin seksin lisäksi kaiken muunkin hyvän. Mitä järkeä siinä olisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu suhteen pituudesta. Jos ei pitkä, niin lähtisin. Mutta jos lapsia, en lähtisi.

Sanot olevasi nuori. Aiotko olla 50 vuotta ilman seksiä?

Vierailija
4/15 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Jos ei ole seksiä, ei ole suhdetta.

Vierailija
5/15 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman seksiä on vain sisarussuhde. Älä sekoita näitä tunteita.

Vierailija
6/15 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta. Ei ole suhdetta, jos ei ole myös seksiä.

Vierailija
7/15 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairauksien myötä voi suhde muuttua pysyvästi silläkin saralla, mutta en ikinä hylkäisi miestäni, kunhan vain rakkautta riittää. Ei ole mulle niin tärkeä juttu enää.

Vierailija
8/15 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin. En ansaitse moista kidutusta. Ellei kumppani vammautuisi vaikeasti. Sitten voisin toivottavasti ainakin luopua seksistä. Huom. Ei koSke impotenssia 😀

Vierailija
9/15 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan, minusta seksi on niin kaunis ja tärkeä osa rakkautta, kun Koen rakastavan häntä niin rakkauden syvin olemus on Tämä "Nämä kaksi tulevat yhdeksi lihaksi" tunnen todella syvästi häntä kohtaan tunnen haluavani olla yhtä hänen kanssaan, se on myös avioliitto, sentakia myös saman sukupuolisten liitto ei voi koskaan olla avioliitto, ei vaikka valtiollista lakia muutettaisiin niin avioliitto voi tulla oikeaksi aidoksi vain miehen ja naisen välisenä liittona ja piste.

Vierailija
10/15 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin on, että jos ei nyt oteta huomioon jotain sairautta tai vanhuutta, niin ilman seksiä ei ole suhdetta. Näin se on ja itse olen saanut naisena tuon tuta. Jäin ilman seksiä heti suhteen alun jälkeen eli  2 kk sain ja siihen loppui. Odotin kaksi vuotta vielä päälle- en tiedä miksi....siten lähdin. Ei sellainen mikään suhde ole!

Toisaalta, jos on ollut toisen kanssa ikuisuuden ja toinen sairastuu, niin pidän sitä eri asiana ja silloin seksittömyydellä on järkevä peruste ja syy. Silloin suhde voi muilta osin olla kunnossa ja voida jopa hyvin, jos molemmilla jo vaikka ikää ja yhteinen pitkä  historia lapsineen jne.

Vierailija
11/15 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus kuolee ilman seksiä! N47

Vierailija
12/15 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti jos on kyse nuoresta, lapsettomasta  parista. Jos puhutaan perheesta jossa on lapsia ni sitten voi olettaa, etta on kuiva kausi. Tilanne voi parantua. 

Vierailija
13/15 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Couple without sex are flatmates. 

Vierailija
14/15 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu suhteen pituudesta. Jos ei pitkä, niin lähtisin. Mutta jos lapsia, en lähtisi.

Sanot olevasi nuori. Aiotko olla 50 vuotta ilman seksiä?

Tämä!

Vierailija
15/15 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin alle 40v niin lähtisin ilman muuta!

Nyt olen jo 50+ joten jäisin tähän suhteeseen koska mies on hyvä ja rakas mutta hoitaisin asian diskreetisti kodin ulkopuolella. Ilman rakastelua en pystyisi  olemaan! Tälläkin hetkellä on vaikeaa koska meillä on kyllä säännöllistä seksiä mutta ei läheisyyttä sängyn ulkopuolella. Se ei vaan luonnistu mieheltä.

Puutos on jo niin paha että kun kävin eilen hierojalla aloin itkemään kun minua lopultakin joku koski! En tiedä riittääkö pelkkä seksi enää pitkään?? Tuskin...