Vuotoa, vaikka raskaana?
Onko kenelläkään ollut minkäänlaista vuotoa ennen menkkojen alkamista, kun oli raskaana? Millaista oli, kauanko kesti?
Kommentit (2)
Täällä on kans yksi tiputtelija:o/
Mulla oli raskauden aikana veristä vuotoa muistaakseni yhteensä 6 kertaa;ekan kerran rv 5 ja vikan kerran rv 11.
Koskaan siihen ei liittynyt kovaa kipua mutta aika runsasta vuoto aina aluksi oli ja olin joka kerta varma että kesken menee.
Minäkin synnytin keskosen, rv 30+1, tosin ei liittynyt mitenkään vuotamiseen.
Olen ymmärtänyt että vähäinen vuoto varsinkin alkuraskauden puolella on aika yleistä eikä tosiaankaan meinaa keskenmenoa. Vasta jos on kova kipu ja vuoto tosi runsasta ja mukana hyytymiä tms. on syytä huoleen.
Toivottavasti sulla menee kaikki hyvin!
menin lääkäriin valittamaan, että en voi tulla raskaaksi kun menkat on sekaisin ja vuodan koko ajan... kaiken maailman testit otettiin ja sain reseptit hormooneihin, mutta käskettiin odottaa tuloksia... Olinkin sitten raskaana rv8 jo... ja senkin jälkeen vuodin kyllä aika hurjasti ja polilla kävin moneen otteeseen, tk:ssa ilmoittettiin keskeytyneeksi ja taas menin polille ja kaikki oli hyvin... tai hyvin ja hyvin poika syntyi istukan irtoamisen takia rv 32+2 kukaan ei osaa sanoa että mistä ne vuodot alkuraskaudessa johtui ja olisiko ollut ennustettavissa istukan ongelmat??