Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotka ovat saaneet paljon rikkautta ja omaisuutta, niin toivoisi heiltä Oikeaa mieltä köyhiä lähimmäisiä kohtaan

Vierailija
07.10.2016 |

Ja nyt en väitä ,etteikö kenelläkään rikkaalla olisi hyväntahtoinen mieli köyhiä kohtaan.
Varmasti heitäkin on joille on annettu nöyrää mieltä ja viisautta.
Ja haluavat antaa omastaan sellaiselle jolla on Oikeasti puutetta ruoasta ja vaatteesta. Se on oikein ja uskon ,että rikas antaja saa lahjoittaessaan palkaksi hyvän ja iloisen mielen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä antaa vähästään, paha ei paljostakaan.

Vierailija
2/11 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut omaisuuttani. Ekana kitkuttelin pari vuotta niissä paskaduuneissa ja hain opiskelupaikkaa, sitten kitkuttelin opintotuella 4 vuotta ja sen jälkeen olen olen tehnyt 16 vuotta töitä ja kitkutellut pari talvea kotihoidon tuella. Okt:n ostimme vanhan ja palkasta remppasimme 8 vuotta itse. Ei tosiaan ole taivaasta tippunut tämä nykyinen elintaso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin! Siksi me rikkaat maksamme veroja, että te köyhät saatte, mitä tarvitsette ja me kaikki saamme hyvän mielen. Niiden veroeurojen lisäksi ei ole tarpeen antaa enempää, siinä on riittämiin.

Vierailija
4/11 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni todella hyvä alotus pitkäst aikaa. Rikkaat voisivat auttaa köyhii esim.jouluna.

Vierailija
5/11 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen painanut pienestä penskasta asti sairaasti töitä. Koulut hoidettu kiitettävästi. Opiskellut, kouluttanut itseäni, siirtynyt aina vaativampiin tehtäviin noin kolmen vuoden välein. Epämukavuusalue on tullut tutuksi. Voin sanoa, että kannattaa tulla kokeilemaan perässä. Mitään en ole noin vaan SAANUT.

Vierailija
6/11 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tuntuu nyt jotenkin sisältävän oletuksen siitä, että rikkaat eivät auta ketään. Miksi eivät auttaisi, kun köyhemmätkin auttavat. Ja mikä on rikas?

Itse olen keskituloista parempituloinen ja annan 10-20 lahjoitusta vuodessa. Olen laittanut jouluna kukat viidelle yksinäiselle vanhukselle, Unicefia, Invaliidiliittoa, Tukilinjaa, Perinneleikkejä, palomiesten tukiyhdistystä, Hyvää joulumieltä-lahjakortteja kerralla viidelle perheelle tms. Toki en ole rikas. Ehkä rikkaat eivät sitten laita mitään mihinkään. 

Vierailija
7/11 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni todella hyvä alotus pitkäst aikaa. Rikkaat voisivat auttaa köyhii esim.jouluna.

Hyvä joululahja läheisille opiskeleville nuorille on vaikkapa maksaa heidän tammi- ja helmikuun vuokransa. Olen tehnyt näin jo muutamana jouluna ja ovat olleet ilahtuneita. 

Vierailija
8/11 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No annapa esimerkki miten vielä sairaan korkean veroprosentin lisäksi voisimme tehdä? Lahjoitukset lastensairaalalle on tehty, verot maksettu, terveyskeskukset jätetty käyttämättä, tuet jätetty nostamatta.

Neuvo vielä.

Vierailija
9/11 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan oo mitään saanut. Itse jouduin opiskelemaan ja rakentamaan hyvän elämän. Enkä kuudenkympin veroprosentilla tosiaan ole velvoitettu antamaan mitään almuja enää kenellekään, kun melkein 100 000 maksan veroja joka vuosi. Millonkas minä saan Suomen valtiolta/köyhiltä jotain, kiitoksena veroistani ja perustamani firman luomista työpaikoista?

Vierailija
10/11 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan 1300e/kk veroa. Eikä sekään riitä??

Vierailija
11/11 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon rikkautta ja omaisuutta saaneita on Suomessa aika vähän. Ja mistä sitä tietää, vaikka antaisivatkin rahaa hyväntekeväisyyteen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän