Lue keskustelun säännöt.
Kiihottava opettaja
07.10.2016 |
Eli siis käyn lukion 3. Luokkaa ja biologian opettajani on 35-vuotias mies. Opettajani on todella kuuma. Olen erityisopetuksessa biologiassa, jotta saisin olla hänen kanssa kahdestaan. Aina kun näen hänet kostun ja rupee panettaa. Olen ruvennut flirttailemaan hänelle ja eilen kun flirttailin vähän niin hän flirttaili takaisin. Olen sinkku ja tarvin neuvoja mitä tehdä hänen kanssaan. Olen hyvin sosiaalinen ja rohkea joten voisin tehdä aloitteen, mutta en ole ihan varma haluaako hän sitä? Mutta kuitenkin hän flirttaili. Saisinko asiaan koskien neuvoja mitä tehdä?
Kommentit (2)
vieläkö sulla hormoonit hyrisee vai joko olet löytänyt muutakin ajateltavaa kuin yli-ikäisen bilsan maikan?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Käyt lukion loppuun ensin, niin säästytte molemmat ikävimmiltä tilanteilta, sillä ei ole oikein hyvä juttu, jos opettaja ja oppilas seurustelee, vaikka olisitte molemmat täysi-ikäisiäkin. - joku saattaisi hyvin todennäköisesti ymmärtää suhteenne laadun väärin. - Siinä on opettajana aika hankala osoittaa, että niin eihän oppilasta hyväksi käyttänyt, kuhan oltiin molemmat ja erityisesti tuo oppilas vain hirmuisen kiinnostunut biologiasta, joten hellyin antamaan hänelle tukiopetusta, kun näin että hän ahmii ja himoitsi saada kaikkea sitä aina vain enemmän.