Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työttömät ei käytä aikaa harrastamalla seksiä?

Vierailija
07.10.2016 |

Työttömänä olisi paljon aikaa harrastaa seksiä. Miksi työttömät ei ala kimpassa harrastamaan seksiä? Elämä olisi mukavaa. Vai johtuuko tämä naisten hypergamiasta että työttömälle naiselle ei kelpaa työtön mies?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme miehen kanssa viime talven työttöminä ja joka päivä käytettiin 1-3 tuntia seksiin :) Mitään kimppaorgioita ei kyllä järjestetty.

Vierailija
2/26 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai liittyiskö peräti siihen että jotkut ei harrasta kimppakivaa ja haluaa monogamisen suhteen ja puolison? Ja siihen että elämässä on muutakin kuin seksi. Oisko mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehi kun pitää kerätä sieniä ja marjoja ja pulloja aamusta iltaan.

Vierailija
4/26 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun poikaystävä on päivät töissä :( En halua pettää häntä toisen työttömän kanssa.

Vierailija
5/26 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työttömiä miehiä enää paneta illalla kun on jo pari kolme kertaa tumputettu. Itsevarmuus on myös työttömillä kateissa, jonka naiset haistavat matkan päästä ja heidän vaginansa kuivahtaa välittömästi.

Vierailija
6/26 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa naisia.

Vierailija
7/26 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömillä ei ole kumppania, jonka kanssa harrastella seksiä päivisin. Työttömien naisten miehet ovat töissä, ja työttömillä miehillä ei ole naisia - näin pääsääntöisesti.

Vierailija
8/26 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää seksistä, luen ja kirjoitan mieluummin.

Vierailija
9/26 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa naisia.

No ei saa kyllä vaikka olisi töitäkin.

Vierailija
10/26 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan miehen kanssa molemmat työttömiä. (Ollaan tosin samalla myös kiinteistösijoittajia). Päivisin tehdään väitöskirjaa ja hoidetaan lasta, illat harrastetaan liikuntaa, seksiä ja ruoanlaittoa.

Vierailija
11/26 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa naisia.

No ei saa kyllä vaikka olisi töitäkin.

Totta :(

Ihmettelen miten joku voi saada. Ymmärrän tietysti top5% miehet.

Vierailija
12/26 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisin sukupuolitaudin? Kurkkusyöpäkin on kehno kortti.

Vierailija
13/26 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömien miesten kannattaisi alkaa vallankumousjohtajiksi.

Luuletteko ettei guevara tai lenin saaneet pildeä jos halusivat?

Mies voi osoittaa johtajuutta vaikka olisikin köyhä ja kurja.

Vierailija
14/26 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole omasta mielestäni ainakaan mitenkään poikkeuksellisen komea, vaikka tästä huolimatta minulla on AINA ollut paljon naisia. Muut miehet miten te ette saa naista? Ihan niinkuin oikeasti, varsinkin suomessa? Se miten olen saanut tai en ole (ja olen) ei ole koskaan liittynyt mitenkään siihen olenko töissä vai ei. Rahaa olen kuitenkin aina ansainnut tavalla tai toisella ja naisia bongannut lähinnä netistä ja joskus baareista. Nyt seurustelen vakavasti, olen työtön. Tosin minulla on monta oikeaa rautaa tulessa ja naiseni on minusta hyvin ylpeä. Hän käy töissä ja kumpikin olemme hyvin himokkaita (minä enemmän). Kun hän tulee kotiin on hän usein väsynyt mutta kevyen lämppäämisen jälkeen jokainen portti on auki. Kun naiseni on lomalla jne. naimme hyvin paljon. Jos olisin sinkku hankkisin muutaman fb.n. Miehet jotka ei saa naista: tehkää jotain mikä nostaa itsetuntoanne ja sitten kun saatte naisen ja päädytte sänkyyn pitäkää huolta että hän on TYYDYTETTY. Suuseksi+perusanatomian tunteminen auttaa paljon. Kun nainen on jonkun jonnen kanssa aiemmin ollut 5 työnnön verran ja sitten yht' äkkiä sen sijaan saakin 5 orkkua tulee hän varmasti takaisin. 

PS. Kannatta oikeasti harrastaa paljon seksiä, se on vain ja ainoastaan hyväksi.

Vierailija
15/26 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä nyt tuollaista. Minulla on tärkeämpääkin tekemistä, kuten vaikkapa aina oikeassa oleminen tällä palstalla.

M35

Vierailija
16/26 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä mies kirjoitti:

En ole omasta mielestäni ainakaan mitenkään poikkeuksellisen komea, vaikka tästä huolimatta minulla on AINA ollut paljon naisia. Muut miehet miten te ette saa naista? Ihan niinkuin oikeasti, varsinkin suomessa? Se miten olen saanut tai en ole (ja olen) ei ole koskaan liittynyt mitenkään siihen olenko töissä vai ei. Rahaa olen kuitenkin aina ansainnut tavalla tai toisella ja naisia bongannut lähinnä netistä ja joskus baareista. Nyt seurustelen vakavasti, olen työtön. Tosin minulla on monta oikeaa rautaa tulessa ja naiseni on minusta hyvin ylpeä. Hän käy töissä ja kumpikin olemme hyvin himokkaita (minä enemmän). Kun hän tulee kotiin on hän usein väsynyt mutta kevyen lämppäämisen jälkeen jokainen portti on auki. Kun naiseni on lomalla jne. naimme hyvin paljon. Jos olisin sinkku hankkisin muutaman fb.n. Miehet jotka ei saa naista: tehkää jotain mikä nostaa itsetuntoanne ja sitten kun saatte naisen ja päädytte sänkyyn pitäkää huolta että hän on TYYDYTETTY. Suuseksi+perusanatomian tunteminen auttaa paljon. Kun nainen on jonkun jonnen kanssa aiemmin ollut 5 työnnön verran ja sitten yht' äkkiä sen sijaan saakin 5 orkkua tulee hän varmasti takaisin. 

PS. Kannatta oikeasti harrastaa paljon seksiä, se on vain ja ainoastaan hyväksi.

Suuseksi kenelle?

Vierailija
17/26 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitähän se mun haluton työssä käyvä mieskin siihen sanoisi, jos ilmoittaisin, että aina sellaisina päivinä, kun ei ole töitä, käyn jossain seksiharrastuksessa.

Vierailija
18/26 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

työttömänä itsellä on sen verran kokemusta niin penis tulee kipeeks

Vierailija
19/26 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paneskele tuntemattomia, haluan parisuhteen, en irtoseksiä.

Vierailija
20/26 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisy maksaa ja tuntemattomien kanssa pitäisi vielä käyttää kondomia. Ne taas maksavat vielä enemmän!

Muuten kyllä hyvä ehdotus, etenkin jos miehille kelpaa tällainen työtön nainen, joka ei ole käynyt vuoteen kampaajalla ja jonka vaatteet ovat kamalia (toki otan ne pois sitten seksiharrastuksen ajaksi).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan