nainen, ovuloitko parhaillaan
Kommentit (38)
Viisas otsikko. Miehet harvemmin ovuloivat.
Kyllä. Tuntuu kamalalta ja haluaisin tämän menevän jo ohi. Naama kukkii ja koko alavatsan seutu tuntuu pesäpallomailalla piestyltä ja seksiä ei voi ajatellakaan kun kivut ovat niin kovia. Tuntuu kovaa paineentunnetta kohdunnapukassa (todella omituinen tunne muuten) ja koko alapää on kosketusarka ja kipeä, eilen jouduin jäämään kotiin saikulle kun maha oli niin sekaisin ja kivut olivat niin kovia. Luonto haluaakin minun olevan lapseton, näemmä. Onko tämä edes ihan normaalia, vai onko mulla joku tulehdus? Ei ole ennen ollut näin kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Tuntuu kamalalta ja haluaisin tämän menevän jo ohi. Naama kukkii ja koko alavatsan seutu tuntuu pesäpallomailalla piestyltä ja seksiä ei voi ajatellakaan kun kivut ovat niin kovia. Tuntuu kovaa paineentunnetta kohdunnapukassa (todella omituinen tunne muuten) ja koko alapää on kosketusarka ja kipeä, eilen jouduin jäämään kotiin saikulle kun maha oli niin sekaisin ja kivut olivat niin kovia. Luonto haluaakin minun olevan lapseton, näemmä. Onko tämä edes ihan normaalia, vai onko mulla joku tulehdus? Ei ole ennen ollut näin kamalaa.
Kuulostaa ikävältä, otan osaa <3
Vierailija kirjoitti:
En, menkat alkaa ylihuomenna.
Odotatko niitä innolla vai pelonsekaisin tuntein?
Tarkoitin ejakuloitko, meni nuo termit sekaisin :(
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin ejakuloitko, meni nuo termit sekaisin :(
Älä runkkarisetä trollaa. T: ap
En ovuloi ikinä, sillä syön pillereitä.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko ovulaatiota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko ovulaatiota?
En tiedä miltä se tuntuu tai ainakaan muista ikinä kokeneeni mitään eroa kehon tilassa. Mutta lapsia en halua, joten en kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko ovulaatiota?
En tiedä miltä se tuntuu tai ainakaan muista ikinä kokeneeni mitään eroa kehon tilassa. Mutta lapsia en halua, joten en kaipaa.
Mä oon kuullu väitteen, että pillerit vähentää halukkuutta. Hyvä jos et tunne niin.
En, menkat alkoi tänään. Nyt tosin lääke vaikuttaa, mulla on suklaata ja lämmin kaurapussi vatsalla ja koira kuorsaa varpaitten päällä <3
Vierailija kirjoitti:
En, menkat alkoi tänään. Nyt tosin lääke vaikuttaa, mulla on suklaata ja lämmin kaurapussi vatsalla ja koira kuorsaa varpaitten päällä <3
Kuulostaa mukavalta.
Taitaa olla parin päivän päästä vasta tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kierukan, en!
Et siis pidä suuresti siitä?
Huomenna on the päivä. Orastavia oireita pukkaa.
En, menkat alkaa ylihuomenna.