Korvatulehdus aikuisella?
Kaikessa yksinkertaisuudessaan: miltä tuntuu kun on korvatulehdus? Mulla ei ole ollut sitten lapsuuden, enkä muista miltä se tuntui. Nyt vaan on eilisillasta vihlonut korvaa jostain tuolta syvältä ja se tuntuu omituiselra.
Kommentit (3)
Korva tuntui oudolta. Ei juuri särkenyt. Mutta se vain tuntui erilaiselta kuin toinen korva, kuulin sillä kyllä, mutta jotenkin erilaisesti, ikäänkui olisi ollu lukossa se korva. Lääkäri totesi sinne katsomalla, että korvatulehdus.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli jokin aika sitten. Korvaa särki, korva oli koko ajan ns. lukossa, piti ihme rasahduksia ja alkoi vuotamaan märkää. Antibioottikuurilla meni ohi. Se oli ensimmäinen kerta aikuisiällä ja tuntui jopa pahemmalta, kuin silloin lapsena.
Kuulostaa aika samalta kuin mulla. Hemmetti. Uskaltaakohän tän kans seurailla viikonlopun yli. Olis tentti tänään niin en millään ehtis lääkäriin näytille.
-ap
Minulla oli jokin aika sitten. Korvaa särki, korva oli koko ajan ns. lukossa, piti ihme rasahduksia ja alkoi vuotamaan märkää. Antibioottikuurilla meni ohi. Se oli ensimmäinen kerta aikuisiällä ja tuntui jopa pahemmalta, kuin silloin lapsena.