Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Duckface hot or not?

Vierailija
06.10.2016 |

Niin, onko turbohuulet duckstyle hot or not?

Duckface hot or not?

Vaihtoehdot

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helkkarin naurettavan näköistä se duckface poseeraus.

Vierailija
2/10 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet muutaman vuoden myöhässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet muutaman vuoden myöhässä.

En ole, aina se on ollut yhtä kamalan näköistä.

Vierailija
4/10 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan varma mitä tässä tarkoitetaan, siis jotain poseeraamista huulet tötteröllä vai luonnollisia suuria huulia. Tämän jälkimmäisen osalta niin kuumat ovat. Omalla vaimollakin on kunnon pusuhuulet ja pidän niitä todella seksyinä. Muistan vielä yli 10 vuotta sitten, että yhdellä tytöllä koulussamme oli aivan jäätävän isot ja muodokkaat huulet. Niitä katselin aikanaan ja joskus haaveilen niistä vieläkin. Harmi, että vielä 18 vuotiaanakin olin todella ujo tyttöjen kanssa. Vaikka itse sanonkin niin olen komea ja monet tytöt toivat aikanaan ihan nähtävästi esille, että ovat kiinnostuneita minusta, harmivaan etten aikanaan uskaltanut käyttää tilaisuuksia hyväksi.... Nyt olen naimisissa m30

Vierailija
5/10 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu suudella täytettyjä huulia? Eikö ne periaatteessa ole kovat ja pinkeät siitä täytteestä? Sama juttu varmaan pieniin ristoihin tehdyillä silikoneilla kun ei ole sitä omaa rintarauhasta siinä päällä?

Vierailija
6/10 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duckface on nolo.

Vierailija
7/10 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duckface = tötteröhuuliposeeraus.

Vierailija
8/10 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalityhjäpään merkki. Samoin muut kiemurtelut ja kommerverkit. Karsea totuus näistä lutkista paljastuu kaikille viimeistään livenä.

Vierailija
9/10 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on ihan geneettinen duckface, kasvon luustot jo tekee sen. Googlatkaa vaikka Stephanie Corneliussen. Riemulla panisin kyllä...

M

Vierailija
10/10 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ihan varma mitä tässä tarkoitetaan, siis jotain poseeraamista huulet tötteröllä vai luonnollisia suuria huulia. Tämän jälkimmäisen osalta niin kuumat ovat. Omalla vaimollakin on kunnon pusuhuulet ja pidän niitä todella seksyinä. Muistan vielä yli 10 vuotta sitten, että yhdellä tytöllä koulussamme oli aivan jäätävän isot ja muodokkaat huulet. Niitä katselin aikanaan ja joskus haaveilen niistä vieläkin. Harmi, että vielä 18 vuotiaanakin olin todella ujo tyttöjen kanssa. Vaikka itse sanonkin niin olen komea ja monet tytöt toivat aikanaan ihan nähtävästi esille, että ovat kiinnostuneita minusta, harmivaan etten aikanaan uskaltanut käyttää tilaisuuksia hyväksi.... Nyt olen naimisissa m30

Minusta luonnolliset suuret huulet eivät ole koskaan duckface, vaan nimenomaan täytetyt tai se typerä pullauttava poseeraus. Luonnolliset suuret huulet ovat kauniit, täytetyt ovat aivan järkyttävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän