Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko estää kusipäistä ex miestäni tapaamasta yhteistä lastamme ja poistaa hänet minun ja lapsen elämästä??

Vierailija
06.10.2016 |

Minulla ja entisellä aviomiehelläni on liitostamme yksi lapsi. Ex-mieheni on kyllä ollut lapselle hyvä isä mutta minua hän on kohdellut kuin paskakasaa. MM. pettänyt luottamukseni ja tehnyt selkäni takana asioita mitä en voi hyväksyä. Olen nyt jo menossa naimisiin uuden miehen kanssa ja odotan lasta hänelle, mutta haluaisin sitä ennen poistaa ex-mieheni elämästäni ihan täysin. En halua, että hän on missään tekemisissä minun enkä varsinkaan yhteisen lapsemme kanssa, vaan haluan lapsen itselleni.
Voinko minä jotenkin estää eksääni tapaamasta yhteistä lastamme ja ottamasta häneen yhteyttä? Eksäni ei mielestäni ansaitse olla hänelle isä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi, lapsella on oikeus isään ja isällä lapseen.

Oot taas niitä ämmiä jotka vieraannuttaa lapsensa isästään katkeruuttaan - mutta onneksi vieraannuttamisesta saa nykyään sanktion ;)

Olet kamala. Ajattelet vain itseäsi.

Vierailija
2/9 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista vaan. Teiniä sitten lapsesi dokaa, viiltelee itseään ja tekee muuta kivaa. Oletko valmis ottamaan vastuun siitä?

Vierailija
4/9 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et laillisesti voi estää ja laittomasta estämisestä on seuraamuksia. Yksi niistä seuraamuksista voi olla se, että lapsesi aikanaan katkeroituu sinulle todella pahasti kun saa tietää mitä teit.

Ei ole sinun asiasi päättää onko miehellä oikeus olla omalle lapselleen isä. Sen päätöksen tekee oikeus.

Vierailija
5/9 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi ennenkuin teet lapsia...

Vierailija
6/9 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tää on provo. Aivan järkkyä oikeasti riistää lapselta isä vain oman halun takia. Todella itsekästä pistää omat halut lapsen edun edelle. Tälläisillä ihmisillä ei pitäisi olla lapsia lainkaan.

Vierailija
7/9 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi, lapsella on oikeus isään ja isällä lapseen.

Oot taas niitä ämmiä jotka vieraannuttaa lapsensa isästään katkeruuttaan - mutta onneksi vieraannuttamisesta saa nykyään sanktion ;)

Olet kamala. Ajattelet vain itseäsi.

No mutta kun nykinen kumppanini olisi kaikin puolin parempi isä lapselleni kuin ex-mieheni. Ei sitä voi koskaan tietää, milloin eksäni kusipäisyys tarttuu lapseeni mikäli lapseni ja hän ovat tekemisissä!

Vierailija
8/9 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni exä on poistanut... näkyy lapsissa, pahasti. Nyt on taas yksi lapsista saanut kenkää koulusta.... etc.

Valitsit exsäsi lapsellesi isäksi. Kunnioita lastasi ja anna tavata isäänsä. Se ei ole lapsen vika, että isä sinua on kohdellut huonosti.

Vierailija
9/9 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kerran hyvä isä, niin anna olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi