Onko approissa hauskaa? Kertokaa sellaiselle joka ei ole koskaan ollut
Tänään on tuo Hämeenkadun appro ja itselleni tuli vähän kurja olo, kun tästä opiskelijatalosta tyyliin kaikki taitavat olla siellä paitsi minä. Nyt yritän vakuutella itselleni, että en edes viihtyisi approssa vaikka joku minua olisikin pyytänyt sinne.
Kommentit (9)
Riippuu siitä miten hyvin sietää isoja joukkoja humalaisia ihmisiä ja miten paljon itselle maistuu.
Itteäkin vähän harmittaa, kun en Hämeenkadun Approa saanut kokea. Opiskelin pienessä kaupungissa eikä siellä koskaan ollut mitään tollasta eikä sieltä tullut lähdettyä Tampereelle juhlimaan. Nyt asun täällä ja tänään kaupungilla tuli ihan järkyttävästi haalarikansaa vastaan. Ois kyllä ollut kiva joskus kokea se meno.
Ai, onks se taas tänään? :D En ole koskaan ollut, olisiko pitänyt nyt edes vikan yliopistovuoden kunniaksi mennä... Kylmä siellä ainakin on, mutta onneksi alkoholi lämmittää.
Täällä Jyväskylässä oli viikko sitten Kauppakadun appro ja vettä tuli kuin saavista kaatamalla. Siis aivan hurja vesisade, seisoimme terassilla ihmettelemässä ja auto ui melkeinovia myöten lammikoissa.
Siinä kyllä kysyttiin asennetta, itselläni sinne cum laudeen asti aikanaan "suorittaneena" olis kyllä jäänyt viime torstaina kesken...
Mutta olihan se aikanaan hauskaa!
Menet sitten ensi vuonna mukaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kavereita joiden kanssa mennä :(
Täällä toinen opiskelija, joka ei ole osallistunut noihin (tai muihinkaan) bileisiin. Ei vaan kiinnosta. En enää juo humalahakuisesti, en viihdy tungoksessa enkä tykkää jumputusmusiikista. Kuuntelen mielummin vaikka tuulen suhinaa puissa. Minä olen jo ryyppäämiseni ryypännyt. Alkoholista aiheutui aikoinaan ihan todellisia ongelmia, joita häpeän edelleen. En siis enää tahdo sotkeutua niihin kuvioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kavereita joiden kanssa mennä :(
Jos onnistuisit vuoden aikana semmoisia saamaan. Ei sitä koskaan tiedä. :)
Oha siel jumalattomasti ihmisiä ja ruuhkia, mutta kyl oon tykännyt siel kiertää ja pitää hauskaa. Amk-urallani siel tuli käytyä useampia kertoja.
Mukavaa ryhmäytymistä ja kuntoilua :D