Rakas sinusta on tullut pullukka : Jenni ja Kalle
Kommentit (35)
Onko toi vaimo ollut jossain sarjassa aiemmin? Näyttää häiritsevän tutulta :D
Taemppiä parille! Toivottavasti onnistuu mutta jo pelkkä unirytmin korjaaminen on todella haastavaa.
Surkeassa kuskeissa oli sama kiree eukko
Miten tollanen perhe-elämä voi toimia
.. sohvalla päiväkaudet rötköttävä ukko, hyi hemmetti!
Ei hele.. Kuka jaksaa katsella ukkoa, isää ja miestä, joka pelaa kaikki yöt mättäen jäisiä joulutorttuja ja nukkuu sitten päivä?
Vierailija kirjoitti:
Onko toi vaimo ollut jossain sarjassa aiemmin? Näyttää häiritsevän tutulta :D
Samaa mietin...
Mä arvasin että av ei petä, mulla ei tässä ketään kenen kanssa ruotia tätä!
Ajoi autoa siinäsuomem surkein kuski ohjelmassa
Ihanasti kyllä tuo muikkeli tulee tuota ukkoaan vaikka tuo ukko on sen olonen, ettei ole valmis ottaa vastuuta omasta kunnostaan.
Joo todella kiva tyyli tuolla naisella valmentaa. Muistaa kannustaa ja laittoi itsensäkin peliin tuossa tanssitunnille osallistumisessa. Joitakin kertoja, kun tässä ohjelmassa valmentaja on aivan kiusallaan laittanut valmennettavan tekemään jotain ultimate inhokkilajiaan.
Rakas, sinusta on tullut pillukka
Toi muikkeli olis voinu ajaa partansa ennen telkkariin menemistä..
Mun mielestä jotenkin ihanan olonen pari :D
Mielettömän suorituksen mies teki, -23 kiloa 7 viikossa. Mahtavaa! Ihanasti myös pari kohteli toisiansa.
Todella kivasti kohteli pariskunta toisiaan! Varmaan ollut aika jumitilanne, jossa ei just auta enää mikään muu kuin jokin konkreettinen, ulkopuolelta osin tuleva juttu.
Liikunnallinen nainen, näkyy kropassakin! Tuli mieleen, että mahtaako olla jotain urheilutaustaa enemmänkin.
Tosi hienosti toisiaan kohteleva pariskunta! Upean ja liikunnallisen näköinen se nainen.
Onpa laiska ukko. Ei taida töissäkään käydä
jos on varaa valvoa 4-6 asti aamuyöllä pelaten.