Nainen myy käytetyt likaiset sukkasi!
Ostan suoraa jalastasi.Olethan kaunis,nuori ja pieni jalkainen.Ei postituksia.
Kommentit (11)
Mikä nainen ne myy? Ei täällä ole mitään naisia. Eikä kyllä likaisia sukkiakaan kun pesin eilen pyykkiä.
Olen toooodella komia, 69-vuotias ja kengänkokoni on 44. Myyn sulle pässinpökkimät satasella. Tule hakemaan, niin sovitellaan niitä yhdessä jalkaasi!
Juu tuu täältä hakemaan. Satasen sukat nii saat ottaa ne vaikka itse jalasta! ;)
37 koko ja just lähös lenkille nii saisit hikisenä..
Että ottaisin ja matkustaisin sinulle tarjoamaan sukkia suoraan jaloista =)) Juu ei kiitos, en tapaile pervoja face to face.
Postittaa voin sukat toki ja jos hinnasta sovitaan, laitan mukaan myös valkovuotoiset kalsarini ja paskaraitaiset stringini jos tahdot, tai vaikka käytetyn hammasharjani kera tampoonin. Mutta vasta sitten kun maksusi näkyy tililläni.
Vierailija kirjoitti:
Juu tuu täältä hakemaan. Satasen sukat nii saat ottaa ne vaikka itse jalasta! ;)
Saanko haistella jalkapohjia?
Ap
Just sunlaisten takia käytetyn tavaran kierrättäminen esim torissa on perseestä. Pitäs kotia tuoda ja mitä kaikkee ikinä keksitäänkää.*
Vierailija kirjoitti:
Että ottaisin ja matkustaisin sinulle tarjoamaan sukkia suoraan jaloista =)) Juu ei kiitos, en tapaile pervoja face to face.
Postittaa voin sukat toki ja jos hinnasta sovitaan, laitan mukaan myös valkovuotoiset kalsarini ja paskaraitaiset stringini jos tahdot, tai vaikka käytetyn hammasharjani kera tampoonin. Mutta vasta sitten kun maksusi näkyy tililläni.
T. Martti 54v
Vierailija kirjoitti:
Just sunlaisten takia käytetyn tavaran kierrättäminen esim torissa on perseestä. Pitäs kotia tuoda ja mitä kaikkee ikinä keksitäänkää.*
Kotiin?Osaatko lukea?missä lukee että pitää tuoda kotiin?Sinunlaistesi takia mitään ei viitsi ostaakkaan kun jotkut idiootit ei osaa edes lukea.
Vierailija kirjoitti:
Mistä voin tulla hakemaan?Saanko hieroa jalkapohjiasi samalla?
Ap
Pisteen jälkeen tulee välilyönti. Näin.