Kysykää mitä tahansa keski-ikäiseltä, miespuoliselta työpaikkakiusaajalta
Kommentit (20)
Mitä taktiikoita käytät kiusaamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet ilkeä?
En vain pidä tai tule toimeen kaikkien työtovereideni kanssa. Kostan sen heille olemalla ilkeä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet ilkeä?
En vain pidä tai tule toimeen kaikkien työtovereideni kanssa. Kostan sen heille olemalla ilkeä.
AP
Se nyt on aika heikko syy kostaa, ettei pidä jostain ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pieni penis sinulla on?
Penikseni on ihan mallikokoinen. Av-mamman pettymykseksi täytyy tosin sanoa että olen homo.
AP
Miltä tuntuu olla säälittävä paska? Kaltaisesi ihmisjätteen ei kuuluisi elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Penikseni on ihan mallikokoinen. Av-mamman pettymykseksi täytyy tosin sanoa että olen homo.
AP
Kiusaajaan en kyllä koskisi muutenkaan. Homoudessa ei ole mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
millä tavalla kiusaat?
Esim. huudan ja karjun jollekin työtoverilleni, niin että hän säikähtää (kyllähän se on pelottavaa kun tällainen iso mies alkaa täyttä kurkkua ja naama punaisena karjumaan), sitten olen sanonut yhdelle naispuoliselle työtoverilleni että toivon hänen saavan keskenmenon, lisäksi olen haukkunut työtovereitani läskeiksi, huoriksi, limapilluiksi, arvostellut ulkonäköä jne. Olen myös sanonut työtoverille ihan suoraan että vihaan häntä yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Jäit heti kiinni, trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Jäit heti kiinni, trolli.
Usko pois vaan että en ole. Olen homoseksuaali keski-ikäinen mies, joka työskentelee naisvaltaisessa työpaikassa.
AP
Ap me ollaan varmaan samassa työpaikassa. Niin tutulta kuulostaa toimintasi.
Missä asut? Ostan ja toimitan sinulle mielelläni tarvikkeet jotta voit vetää ittes jojoon ja säästää meidät muut kaltaiseltasi ihmishirviöltä. Usko pois, te kiusaajat olette niin pahasti häiriintyneitä että teitä ei voi laskea yhteiskuntakelpoisiksi.
Oletko käynyt psykiatrilla? Kannattaisi.
Mitä saat tuosta vihastasi? Mahtaa sinulla olla paha olla, aikuinen vauva
Etkö ole saanut apua itsellesi? Miten pystyt elämään noin, etkö paremmasta tiedä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet ilkeä?
AP
Onko siis heidän syy ettet tule toimeen heidän kanssaan toimeen, kun pitää kostaa? Mitäpä jos he kostaisivatkin sinulle?
Miksi olet ilkeä?