TE-puhelinlinjat taas tukossa - kuinkahan haastattelut organisoidaan
Soittaa pitäisi mutta läpi linjoille ei pääse. Tämä on niin huolestuttavaa ja ahdistavaa kun ei saa tietoa ja neuvoja kun tarvitsisi.
"ma-pe klo 9–16.15
Voit ottaa yhteyttä, kun tarvitset
•»tietoa työttömyysetuuden hakemisesta ja etuuden saamisen työvoimapoliittisista edellytyksistä,
•»perusteita saamastasi työvoimapoliittisesta lausunnosta tai työttömyysturva- tai työmarkkinatukipäätöksestä"
Kommentit (6)
Vastauksena kuuluu nauhoite että "täynnä".
Oltava karenssin uhalla yhteydessä vaikka yhteyttä ei ole.
Mitä mahtaisi Uudenmaan TE-toimiston johtaja Jarmo Ukkonen vastata tähän tilanteeseen kun itse joutuisi soittelemaan turhaan työlinjalle.
HUOM! Työlinjan Henkilöasiakas- ja Työttömyysturvaneuvonnan palveluissa on ruuhkaa. Jonoja on varsinkin klo 11–13 välillä. Pahoittelemme tilannetta Keskimääräinen jonotusaika oli toukokuussa 1 minuutti 33 s. Asiakkaat palvellaan jonoonsaapumisjärjestyksessä, ja mikäli jonoon ei enää voida ottaa uusia asiakkaita tarjotaan sinulle mahdollisuutta jättää takaisinsoittopyyntö. Soitamme takaisin yleensä noin tunnin kuluessa.
Puhelun hinta on asiakkaan oman operaattorisopimuksen mukainen
Paina numero 3 ?
Ei ole todellista tämä.
Tänään pitäisi heidän ohjeensa mukaan olla sinne yhteydessä, mutta miten se tapahtuu, jos yhteyttä ei saa? Kuka vastuussa?