Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa miehiä, jotka osaavat päättää tapailun/parisuhteen asiallisesti?

Vierailija
05.10.2016 |

Olen nyt liian monta kertaa kuullut ystävien, tuttujen ja jopa tuntemattomien naisten suusta, kuinka mies on päättänyt parisuhteen tekemällä katoamistempun, alkanut käyttäytymään niin, että nainen jättää tai vaihtanut lennosta toiseen. Näitä on monia, enkä ole kertaakaan kuullut, että mies olisi ottanut puheeksi "hei ei tämä toimi"-tyyppisen keskustelun ilman, että toinen nainen olisi jo kuvioissa.

En haluaisi ajatella, että kaikki miehet ovat apinoita, jotka eivät päästä edellisestä oksasta irti, ennenkun ovat jo kiinni seuraavassa, mutta valitettavasti nykymaailmassa tuo taitaa olla liian yleistä.

Eli, onko ketään, joka on jätetty jollain tasolla "normaalisti" miehen toimesta?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuvitellut että miehet nimenomaan osaavat koska haluavat mm. säilyttää mahdollisuuden silloin tällöin painaa exää jos eivät keneltäkään muulta saa. Naiset tutuissani ovat näitä lennostavaihtajia ja pettäminenkin kuitataan ajattelemalla "ei me enää silloin oltu oikeasti yhdessä".

Vierailija
2/14 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pari kertaa päättänyt tapailun sanomalla, että mielestäni me emme sovi hyvin yhteen ja jossain muualla on sopivammat odottamassa. Naiset ovat yleensä loukkaantuneet ja itsellenikin tullut paha mieli siitä ja sen jälkeen naisista ei kuulu enää mitään, jos olen koittanut tiedustella vaikka vointia.

Vierailija
4/14 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pari kertaa päättänyt tapailun sanomalla, että mielestäni me emme sovi hyvin yhteen ja jossain muualla on sopivammat odottamassa. Naiset ovat yleensä loukkaantuneet ja itsellenikin tullut paha mieli siitä ja sen jälkeen naisista ei kuulu enää mitään, jos olen koittanut tiedustella vaikka vointia.

Jos olet jättänyt jonkun niin älä nyt enää mitään vointeja kysy. Ei tosiaan kiinnosta enää vastata.. ja mitä se sulle enää kuuluukaan.

Vierailija
5/14 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan varma siitä, onko edes mahdollista lopettaa suhde "asiallisesti" silloin, kun toinen osapuoli ei sitä halua.

Vierailija
6/14 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.Kevyempi tapailu (2-3kk) hoidetaan yleensä katoamistempulla. Pidemmissä suhteissa yleensä alkavat sikailla niin että nainen älyää lähteä. Toista naistakin osa pitää. Kaikki naiset eivät silti halua erota vaan anelevat miestä takaisin ja riippuvat hänessä. Myös ystäviltä olen kuullut katoamistempuista ja sikailusta.

Vierailija
7/14 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet jättänyt jonkun niin älä nyt enää mitään vointeja kysy. Ei tosiaan kiinnosta enää vastata.. ja mitä se sulle enää kuuluukaan.

Selvä, ilmeisesti siinä on sitten jotain väärää olla kiinnostunut toisen voinnista, vaikkei romanttisessa mielessä olisikaan kiinnostunut. Ihme kusimulkku sinäkin olet.

Vierailija
8/14 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa miesvihayleistystä.

Vierailija
9/14 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo.Kevyempi tapailu (2-3kk) hoidetaan yleensä katoamistempulla. Pidemmissä suhteissa yleensä alkavat sikailla niin että nainen älyää lähteä. Toista naistakin osa pitää. Kaikki naiset eivät silti halua erota vaan anelevat miestä takaisin ja riippuvat hänessä. Myös ystäviltä olen kuullut katoamistempuista ja sikailusta.

Itse olette ukkelinne valinneet vai kuinka?

Vierailija
10/14 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuormaa kun kertyy, niin kerrallahan se rojahtaa.

Ei muuta.

Vierailija
11/14 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa siinä on ja ihan vaan sullekin tiedox että nykyaikainen international nainen tekee sitä kaiken aikaa + fuck buddyt muutama vielä päälle joten ihan hyvä jos mieskin pystyy tai voi olla joskus samallainen international , mutta ilman noita ystäviä etujen kanssa.

On vain yksi elämä, nauti .

Älä yritä väkisin miellyttää ketään , se kuitenkin pettää ja jättää sinut vedoten " haluan elämältä kaiken ja vielä yht aikaa "

Hyvyyttä ei palkita ja uskollisuus on jo pahe + vanhanaikaista näin sanoo 8/10 naisista ja alan jopa uskoa tähän.

Vierailija
12/14 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä, ilmeisesti siinä on sitten jotain väärää olla kiinnostunut toisen voinnista, vaikkei romanttisessa mielessä olisikaan kiinnostunut. Ihme kusimulkku sinäkin olet.

Ei siinä ole mitään väärää, mutta siitä voi tulla toiselle oikeasti tosi paha mieli. Jos olet toiseen kovasti ihastunut ja saat pakit, on kovan työn takana yrittää päästä siitä yli ja unohtaa tämä henkilö. Sitä unohtamista vaikeuttaa huomattavasti, jos vielä pidetään yhteyttä. Jos lähdet siihen mukavaan jutusteluun mukaan, herää taas turhia toiveita jne. Eivät ne naisetkaan sillä vastaamattomuudellaan välttämättä mitään pahaa tarkoita. Todennäköisesti haluavat vain suojella itseään uusilta pettymyksiltä.

Vierailija
13/14 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Monet kerrat näin on käynyt. Jos on jokin vaivannut, on pyydetty anteeksi ja jatkettu etiäppäin.

Vierailija
14/14 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi