Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä vaimon miespuolisen kaverin suhteen?

Ylireagoin joskus
05.10.2016 |

Vaimon miespuolinen kaveri on bi ja kiinnostunut crossdressingistä. Pyytelee koko ajan ehdotuksia, vinkkejä/neuvoja, apua tms sekä avautuu ahdistuksestaan ja kylään kutsuttaessa kyselee olenko minä paikalla ja koska voisivat tavata kahdestaan. Ovat olleet seksisuhteessa (ymmärtääkseni) ja muutenkin jotain pientä säätöä ennen meidän suhteen vakiintumista.
Aluksi olin että totta kai kaveria voi ja mieluiten pitää auttaa, mutta nyt on alkanut tuntumaan että koko äijä esittää olevansa jotain muuta kuin oikeasti on että saa säälillä kerjättyä vaimon huomiota/päästäkseen panemaan.
Ottaa päähän tämä asia ja mietin miten ihmeessä otan hienovaraisesti asian puheeksi kun vaimon entiset suhteet on ollut sitä että miehet päättänyt kenen kanssa saa olla kavereita ja missä liikkua mihinkin aikaan, periaattessa "vankina" fyysisesti/henkisesti väkivaltaisissa suhteissa.
En haluaisi kieltää näkemästä mutta asia pitäisi saada selvitettyä että tällainen peli ei oikein vetele ilman että luulee minun muuttuvan hänen exien kaltaisiksi kusipäiksi.
On itse ottanut joskus puheeksi että mistä en pidä ja kerroin että en kiellä näkemästä ketään mutta en pidä siitä että on yhteydessä eksiinsä tai vanhoihin hoitoihinsa ja inhoan sitä että suhteemme yksityisimmistä asioista puhutaan muille kuin erittäin hyvälle ystävälle. (on mennyt kertoilemaan ja kuvailemaan meidän seksielämää ihan jopa hyvänpäivän tutuille aikaisemmin)

Muilla vastaavia kokemuksia, tuntemuksia tai vastaavaa?
Avaudutaan kaikki kimpassa

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkaa.

Molemmat.

Vierailija
2/2 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kimpat ja tuuppaat molempia anaaliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän