Saimme kutsun ystäväpariskunnalle. Mä en kestä sitä miestä.
Kehuu asuntoaan ja kaikki tavaroita. Sellainen ylimielinen kehuskelu. Kaikki pitää aina olla parempaa kuin muilla. Kaikkien tavaroiden jne hintoja pitää muistaa kertoa. Hyvä ettei sohvassa joka on jotain "yläandien pyllynahkaa" ole hintalappu roikkumassa. Vihjaillen aina lyttää muiden tavaroita "ai niin mutta teillähän on vaan askon massatuotannon kangassohva".
En vaan kestä sitä ihmistä ja sen tyyliä. Aaaarrrgggg.
Olisinpa edes kateellinen, mutta en, en vaan ole.
Kommentit (9)
Miksi kirjoitat ystäväpariskunnasta, jos ette ole ystäviä?
Vastaa sille joka toiseen kehuun nasaalisti "upeeta" ja joka toiseen "mahtavaa". Laske itse mielessäsi montako kertaa ehdit illan aikana vetäistä upeeta-mahtavaa ja naura sisäänpäin.
Ylentää itseään alentamalla muita. Heikko on itsetunto.
Äh, olet olevinaan aikuinen ihminen ja jaksat pultata jostakin kyläreissusta! Mikä siinä on vaikeaa sanoa, että ei kiitos, emme pääse tulemaan? Tai jos menette, niin antaa toisen höpötykset mennä ihan ohi ja kääntää juttu eri asioihin? Sinulla tässä ongelma on, ei sillä miehellä. Selkärankaa vähän siis sinulle.
Minulla on ystävä (nainen), joka muuten on kuva ihminen, älykäs ja harrastaakin samoja juttuja kuin minä, puheenaiheita riittää, mutta ihan mshdottoman kova kehumaan itseään!
Milloin on vuolaasti kiitelty työssä, milloin baarissa. Ihan lapsesta lähtien hänen erinomaisuutensa on erottunut joukossa. Kuuntelen sitä itsensä kiittelyä ja kehumista kiltisti myötäillen ja nyökytellen, mutta kieltämättä se tympii joskus. Hän tahtoo loistaa ja olla valokeilassa ihan uupumukseen asti.
Vierailija kirjoitti:
Joko opettelet olemaan piittaamatta tai sitten teillä on ylivoimainen este ehdotetun vierailuajan kanssa samaan aikaan.
Asko on ihan hyvä. Meille muuttomiehetkin naureskelivat Ikea-paskalle, jota osa kamoista on ja osa sitten taas vanhaa kamaa. Vinkiksi, että laatuhuonekaluja löytää huutokaupoista ja kirppareilta edullisesti, kun jaksaa etsiä.
On sitten varmaan lystiä riittänyt meidänkin muuttomiehille muutossamme. Nopealla vilkaisulla olkkarissani bongasin heti ainakin kolme Ikea-paskaa. Keittiössä lisää. Sinänsä toi oli mulle uutta tietoa, että muuttomiehet mitenkään noteeraisivat tuossa mielessä kenenkään kapistuksia. Sen verran tehokasta on näyttänyt aina olevan heidän työskentely, urakalla kun painavat.
Minullapa on niin painavat sohvat, että muuttomiesten hymy kyllä hyytyisi vaikka muut huonekalut olisivat mitä lastulevykakkaa.
Joko opettelet olemaan piittaamatta tai sitten teillä on ylivoimainen este ehdotetun vierailuajan kanssa samaan aikaan.
Asko on ihan hyvä. Meille muuttomiehetkin naureskelivat Ikea-paskalle, jota osa kamoista on ja osa sitten taas vanhaa kamaa. Vinkiksi, että laatuhuonekaluja löytää huutokaupoista ja kirppareilta edullisesti, kun jaksaa etsiä.