Uskomattoman nolo tuo Cheek!
Tuli telkkarista tuo dokumentti siitä. Siis aikuinen mies joka käyttäytyy kuin teinityttö! Räpsii kuvia itsestään ja koko ajan vittu sitä vittu tätä. En ole koskaan tuon tuotannossa tykännyt, mutta nyt kyllä muuttui minun silmissäni yhdentäkevästä naurettavaksi. AR
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kadekadekadekade
Aikamme ilmiö: kritiikkiä ei saa esittää, muuten on "kade" tai "vihaaja". Jos ruoka on pilalla, et saa todeta tai kritisoida sitä, koska silloin olet vain kokille "kateellinen" ja haters gonna hate anyway.
Onhan tuo Cheek taiteelliselta arvoltaan ihan nollatasoa, ei siitä pääse mihinkään. Bisnes varmasti erikseen.
Miten se taiteellinen arvo ylipäänsä määritellään? Kuka sen ylipäänsä voi määritellä muiden puolesta? Jos sinä et tykkää, se ei tarkoita sitä että taiteellinen arvo on nollatasoa ja tykkääjät on aivopestyjä lampaita.
Taide on subjektiivista juu. Mutta Cheekin taide on samanlaista kuin tuotos, jonka juuri tein pönttöön.
Vierailija kirjoitti:
Onhan Cheek todella heikkotasoinen lyyrisesti, jos ollaan rehellisiä. Jos vertaa esimerkiksi Notkean Rotan/Atomirotan lyriikoihin, niin pelkästään teknisen eron tajuaa alle minuutissa. Mutta eihän Cheekin sanoituksilla sinänsä ole mitään väliä, koska kuunteleva yleisö ei silleen ole kiinnostunut niistä, vaan meiningistä ja biletyksestä. Ei yökerhoon mennä kuuntelemaan biisejä, vaan joraamaan.
Olen samaa mieltä, vaikka pidän cheekin musiikista. Se on pinnallista, ylimielistä höttöä, jonka sanoituksille ei voi kun nauraa. Myöskään laulaa Cheek ei osaa.
Silti kuuntelen sitä. Tai kuuntelin, biisit toistavat itseään joten kyllästyttää jo. Mutta noin niinkuin muuten, ei tarvitse olla lahjakas, jotta musiikki miellyttää. Ne osaajat on sitten erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kadekadekadekade
Aikamme ilmiö: kritiikkiä ei saa esittää, muuten on "kade" tai "vihaaja". Jos ruoka on pilalla, et saa todeta tai kritisoida sitä, koska silloin olet vain kokille "kateellinen" ja haters gonna hate anyway.
Onhan tuo Cheek taiteelliselta arvoltaan ihan nollatasoa, ei siitä pääse mihinkään. Bisnes varmasti erikseen.
Miten se taiteellinen arvo ylipäänsä määritellään? Kuka sen ylipäänsä voi määritellä muiden puolesta? Jos sinä et tykkää, se ei tarkoita sitä että taiteellinen arvo on nollatasoa ja tykkääjät on aivopestyjä lampaita.
Taide on subjektiivista juu. Mutta Cheekin taide on samanlaista kuin tuotos, jonka juuri tein pönttöön.
Niin, sinun mielestä. Mutta sinäkään et voi sanella miten muut sen taiteen kokevat. Ei ole olemassa siis mitään yleistä mittaria jolla taiteen taso mitataan. Jokainen ottaa sen tavallaan, joten tää teidän jankutus on sinänsä aika turhaa.
Cheek on edelleen tän paskan kuningas. Kateellisten kaakatus huvittaa.
Mä en ole vieläkään tajunnut, mikä siinä Cheekissä vetää puoleensa ja miten hän voi olla niin menestynyt!?
Genre ei ole omaan makuuni pätkääkään, mutta objektiivisestikin arvioituna mitään neromaisia sanoituksia tai soundeja ei tyypiltä kuulla.
Ehkä suosio perustuu lopulta siihen, että hän on lopulta niin tavallinen suomijuntti-jamppa. ?
Vierailija kirjoitti:
Cheek on edelleen tän paskan kuningas. Kateellisten kaakatus huvittaa.
Ja siinä se taas tuli, kateuskortti, jolla voi aina kuitata kaikki kommentit jotka itseä eivät miellytä. Huoh, keksisit jotain uutta, tuo kateusjankutus on vain helvetin ärsyttävää.
Ot mutta miksi aloituksessa on nimikirjaimet ar? Yritetäänkö tällä aloituksella vihjailla että se on jonkun tietyn henkilön kirjoittama?
No en menis sanomaan, että teknisen eron tajuaa alle minuutissa. Ihan samaa huttua näkyy olevan.
Tässä pätkä Atomirotan Aurinkoon-biisiä, joka tuli ekana googlessa vastaan.
"Hanibani hyppää autoon
Ajetaan aurinkoon
Pariisissa pieni tauko
Napataan deux Pernod
Jos loketit sattuu loppuu
Pari pankkii ryöstetään
Sit nopeen elämämme loppuun
Toisiamme työstetään
Minna Minna, mä tiedän sun maineen
Mä oon kuullu sun ympäri naineen
Mut mä en usko huhuja
Oman asiansa ajaa jokainen puhuja