Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen olisitte halunneet olla nuoruudessa jos nyt saisitte päättää?

Vierailija
04.10.2016 |

Minä tällainen:

Lempinimi "Proffa". Hiukset kammattu siististi mutta semicooliin tyyliin. Kauluspaita rennosti ulkona suorista housuista. Istuskelisin skeitti rampilla ja loisin vaikutelman että oon hyvä skeittaan mutta en vaan jaksa, kommenteilla kuten "Hyvä Ripe, melkein onnistu 360, tsemiä!".

Mäkissä tilaisin vaan mustan kahvin vahvana, ja seuraisin keskustelua. Välillä heittäisin väliin jonkun osuvan kommentin, ja muut olis että "hmm! ei ollakkaan tajuttu tota ennen!".

Muijat pitäisi minua persoonallisena, hiukan salaperäisenä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proffa?? :DDD

Vierailija
2/12 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ap oikeasti olit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hähä häh häh häh....vai proffa ..häh hähä ..

Vierailija
4/12 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kiltti tyttö, jolla on jo 14-vuotiaasta saakka sama poikaystävä, jonka kanssa sitten menee naimisiin ja toteuttaa kaikki elämän mukavat unelmat ja kasvaa ja vanhenee. Sellainen kaikille ystävällinen, etäältä ihailtava, hyvä ja järkevä opinnoissa.

Vierailija
5/12 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut eihän skeittijätkil oo kauluspaitaa? Sun kuvailemalla tyypillä on kolme persoonaa. Skeittijäbä, nörtti ja juppi.

Vierailija
6/12 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä ap? :D

Itse olin halunnut olla sellainen, mitä olen tänä päivänä. Siis oma itseni.

Kesti kauan että pystyin olemaan oma itseni, tuomaan mielipiteeni esille sekä olemaan tyytyväinen siihen mitä minulla on. Nuoruuus ja lapsuus olisi ollut huomattavasti helpompaa kun olisin reilusti hyväksynyt sen jo silloin.

Vierailija
7/12 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillua olisi pitänyt saada enemmän,lähes koko elämän joutunut tyytymään nyrkkikyllikkiin.

Vierailija
8/12 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa syntynyt jännämieheksi, niin olisin päässyt nussimaan kaikkia hyvännäköisiä naisia.

Vierailija
9/12 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea naistenmies ja muutenkin suositumpi nuorten keskuudessa.

Vierailija
10/12 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma itseni, mutta voi yllättää - olisin saanut uhmata vanhempiani enemmän, eli rohkeampi. Mulla jäi nuoruus elämättä, koska vanhemmat eivät päästäneet koskaan mihinkään, vaikka olin ihan luotettava. 

Vierailija
11/12 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä olisin voinut olla vahvempi, iloisempi ja positiivisempi ihan kuten lapsena olin. Kiusattu koulussa,  vei voimat ja itsetunto :(

Ehkä elämäni olisi erilainen tänä päivänä..

Vierailija
12/12 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillua olisi pitänyt saada enemmän,lähes koko elämän joutunut tyytymään nyrkkikyllikkiin.

useimmiten tuo onkin paljon parempi vaihtoehto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi