Loaferit, purkkarit ja mokkasiinit pitäis kieltää lailla
Rumempia kenkiä saa hakea ja loafer-hullu voisi vetää itsensä jojoon.
Kommentit (8)
Mulla on ollut nyt neljä kesää samat purkkarit kesäkenkinä. Tosi mukavat ja sopii täydellisesti shortsien kanssa. Onhan ne vähän kulahtaneet mut mitä välii, kesällä ollaan lomalla
Minä käytän loafereita, enkä aloittajan vuoksi. AP voi pysyä lapsellisissa Converse tennareissaan. Huomaa että ei ole edes aikuistunut.
Minulla ei ollut 80-luvulla rahaa purkkareihin ja otan nyt vahingon takaisin.
Purkkarit on kyllä kitkapohjiensa vuoksi ihan ehdottomat veneen kannella. Hyvissä mokkasiineissa taas on kiva kävellä kaupungilla.
Jos jotain pitäisi kieltää, niin keinonahka. Ainakin sille voisi ropsauttaa tuntuvan haittaveron. Käytetyt tekonahkakengät ovat varsinaista ongelmajätettä.
Vierailija kirjoitti:
Purkkarit on kyllä kitkapohjiensa vuoksi ihan ehdottomat veneen kannella. Hyvissä mokkasiineissa taas on kiva kävellä kaupungilla.
Jos jotain pitäisi kieltää, niin keinonahka. Ainakin sille voisi ropsauttaa tuntuvan haittaveron. Käytetyt tekonahkakengät ovat varsinaista ongelmajätettä.
Kuka muka ostaa käytettyjä kenkiä??
Maailman tyylikkäimmät ihmiset käyttää mokkasiineja ja loafereita. Sä voit olla ilman, lenkkarit vaan jalkaan.
* Kippaa Kånken-repullisen loafereita ap:n jalkoihin ja steppailee purkkareilla karkuun *
Ainoastaan, jos siihen lakiin saa myös tolppakorkokenkien käyttökiellon?
Siis nyt puhutaan niistä, jotka ovat millin-pari kenollaan taaksepäin.