Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan edelleen exmiestä, lasten isää. Miten päästä yli tästä?

Vierailija
04.10.2016 |

Erosta on nyt vuosi. Ero tuli minulle täysin yllätyksenä ja meillä oli pienet lapsetkin. Mies oli minulle koko elämä, tärkein ihminen jonka olen koskaan tuntenut. Kuvittelin, että olemme loppuelämämme yhdessä, mutta kaikki loppui silmänräpäyksessä, kun hän vain halusi lähteä :( Rakastan edelleen miestä niin paljon että sattuu. Miten ihmeessä tästä voi ikinä päästä yli? Lasten kanssakin mietin vain miten ihanaa olisi perheenä kokea kaikki ne hetket ja lasten kasvamisen. Olen yrittänyt treffailla muitakin miehiä, mutta kukaan ei tunnu miltään. En ole koskaan kokenut sellaista rakkautta kuin exän kanssa. Miten tästä tuskasta pääsee?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala tilanne. Lähtikö mies toisen matkaan vai mikä oli syynä noin yllättävään eroon?

Vierailija
2/6 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli sitten eron syy? Mitä mies sanoi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies lähti toisen naisen perään eikä kuulemma rakastanut enää. Minun rakkauteni ei ole loppu vaikka haluaisin sen loppuvan.

Vierailija
4/6 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele ettei hän ollut se elämäsi rakkaus. Koska sitähän hän ei tosiaankaan (olisitte muuten yhdessä edelleen / palanneet yhteen). Tsemppiä! Vielä jonain päivänä huomaat :) ei auta kuin aika....

Vierailija
5/6 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä ajan kanssa pääset yli. Älä mieti miestä, vaan nauti uudesta arjestasi lasten kanssa. Jos haikailet vaan miestä, saatat hukata monta vuotta turhaan haikailuun. Jos hänellä on jo uusi, mene sinäkin eteenpäin elämässäsi, hanki harrastuksia, uusia ystäviä, tee asioita joista nautit, ja ennen kaikkea anna lapsille rauhallinen ja onnellinen koti sinun kanssa. Jossain vaiheessa  tulet sitten tapaamaan uuden miehen, mutta sitä ei kannata miettiä nyt.

Vierailija
6/6 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä ainakaan kadehdi ex-miehen uutta, kuinka hän nyt saa olla onnellinen ja tehdä kaikkea sitä,mitä itse haluaisit entisen miehesi kanssa tehdä. Miksi vielä rakastat miestä, joka selkeästi ei rakasta enää sinua. Tuhoat itsesi, jos et pääse yli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi