Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoja vailla 17vuotias raskaana oleva tyttö

04.10.2016 |

Olen 17v tyttö joka teki 2viikkoa sitten positiivisen raskaustestin, olen rv11 menossa. Kyllä, myönnän että lapsi oli ILOINEN vahinko. Olen 2viikkoa miettinyt asioita tarkkaan ja laskenut paljonko rahaa on hyvä olla lapsen synnyttyä ja mitä kaikkea sitä ennen pitää olla hankittu. Joten tämä lapsen pitäminen ei ole ollut hätiköity päätös!

Miten teidän mielestä kannattaisi vanhemmille kertoa raskaudesta? tiedän etteivät vanhempani tule tykkäämään tästä uutisesta.... Tuleeko minusta lastensuojelu ilmoitus kun olen ala-ikäinen? Voinko saada kokonaan lapsen huoltajuuden vaikka itse en ole vielä 18v?

Olen mielestäni kypsä ja valmis äidiksi. Opintoja meinaan jatkaa raskauden aikaan ja lapsen syntymän jälkeen nopeasti, koulussani on onneksi mahdollista venyttää valmistumista 4vuoteen.

Kommentit (1)

1/1 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että sulla on vasta elämä edessä, ja sulla tulee olemaan vastuu toisesta pari vuosikymmentä. Itsellä jos olisi mahdollisuus vielä valita, valitsisin täysin toisin. Mutta jos olet täysin varma päätöksestäsi, tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla