Suosittele! Paras/tehokkain alumiiniton deodorantti vahvasti hikoilevalle.
Yhdelle sopii yksi ja toiselle toinen mutta voitko kertoa mikä sinun mielestäsi paras? :)
Kommentit (22)
Tulin tänne koska muakin kiinnostaa. Voin vain kertoa mitä en ainakaan suosittele: Dermosilin aluniiniton. Haisen aivan hielle jo 5min päästä :-/
Laveran dödöistä hopia- ja vihreäkorkkiset on luottoja! Sit Nuxe-merkkinen dödö on paljastunut kans vähintään yhtä lupaavaksi :) haju on jokaisessa hyvin miellyttävä!
Madaran dödöjä en suosittele, ei ainakaan mulla toiminu ollenkaan :/
En tiedä alumiinista mutta Vichyn ja Biothermim dödöt toimivat mulla!
Miehenä ehkä hikoilen vahvasti naisten mittapuulla? Yksi vuosi tuli ihoreaktio pitkään käytössä olleesta normi-dödömerkistä. Naistutun suosituksesta aloin käyttämään tätä
https://www.yliopistonapteekki.fi/deocrystal-stick-deodoranttikivi-100-…
Toimii eikä haise miltään, tästä siis naisenikin lausunto ja hyväskyntä. Kestää yli vuoden. Joskus sitten hajustettua dödöä, mutta arkisin tota.
Adidaksella on uusi, suihkutettava alumiiniton dödö. En muista nimeä, mutta valkovioletti pullo.
aco extra sensitive alumiiniton deo on ollut meidän mieleen
Urtekramin hajuton! Parasta ikinä!
Vierailija kirjoitti:
Miehenä ehkä hikoilen vahvasti naisten mittapuulla? Yksi vuosi tuli ihoreaktio pitkään käytössä olleesta normi-dödömerkistä. Naistutun suosituksesta aloin käyttämään tätä
Toimii eikä haise miltään, tästä siis naisenikin lausunto ja hyväskyntä. Kestää yli vuoden. Joskus sitten hajustettua dödöä, mutta arkisin tota.
Kristallidödö toimi mullakin aikansa mutta jossain vaiheessa sain siitä pahoja ihoreaktioita ja lopetin sen käytön siihen. Iho meni rikki niin kivi- kuin roll on-versiosta.
Nykyään mulle tehoaa vain joku Rexonan spray-dödö joka käy keuhkoille. Toivottavasti tästä ketjusta saan vinkkejä tehokkaisiin deodorantteihin joita iho ja keuhkot kestävät.
Forever living aloe vera dödö! paras ikinä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristallidödö toimi mullakin aikansa mutta jossain vaiheessa sain siitä pahoja ihoreaktioita ja lopetin sen käytön siihen. Iho meni rikki niin kivi- kuin roll on-versiosta.
Nykyään mulle tehoaa vain joku Rexonan spray-dödö joka käy keuhkoille. Toivottavasti tästä ketjusta saan vinkkejä tehokkaisiin deodorantteihin joita iho ja keuhkot kestävät.
Tuo kristallideodorantti on itse asiassa pelkkiä alumiinisuoloja.
Erisanin alumiiniton ei toimi ainakaan minulla, vaikka hikoilu on vähäistä. Jo aamupäivällä alan haista hielle!
Alumiini ei ole terveellistä, mm. syöpää aiheuttava.
Vierailija kirjoitti:
Erisanin alumiiniton ei toimi ainakaan minulla, vaikka hikoilu on vähäistä. Jo aamupäivällä alan haista hielle!
Alumiinin syöpäyhteydestä ei ole tieteellistä näyttöä.
Adidaksen valkoiset putelit. Niistä löytyy sitten eri "tuoksuja" jotka on eri väreillä merkitty. Itselläni käytössä sinivalkoinen eli "fresh" tuoksu.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko linkkiä tuohon? Alumiiniahan käytetään kaikkialla joten en oikein usko ellei löydy todisteita.
http://anna.fi/liikunta-ja-terveys/terveys/alumiinin-terveyshaitat-voik…
Ei tieteellistä näyttöä
Vuosi sitten Euroopan komission kuluttajaturvallisuudesta vastaava komitea SCCS julkaisi alumiinin turvallisuutta koskevan tiedotteen. Siinä muistutettiin, että vaikka alumiini onkin suurina annoksina haitallista, antiperspiranttia käyttämällä ei tällaisiin annostuksiin päästä. Mitään kosmetiikkaa ei voi komitean mukaan käyttää sellaista määrää, että se voisi olla haitallista terveydelle.
Väittämät alumiinin yhteyksistä rintasyöpiin ovat vailla tieteellistä näyttöä.
Sen sijaan esimerkiksi ylipaino on monilla tutkimuksilla osoitettu riskitekijä. Ylipainoisilla, menopaussin ohittaneilla naisilla riski saada rintasyöpä on 30–60 prosenttia korkeampi kuin hoikilla naisilla.
Myös Yhdysvaltojen syöpäyhdistys vakuuttaa, että selittävää yhteyttä rintasyövän ja alumiinin välillä ei ole. Suurimmassa osassa tutkimuksia tällaista yhteyttä ei ole löydetty lainkaan.
Antiperspiranttia käyttävät naiset eivät siis sairastu muita useammin rintasyöpään. Sitä paitsi miesten rintasyövät ovat erittäin harvinaisia, vaikka hekin käyttävät antiperspirantteja.
Toki hien estoon voi halutessaan etsiä alumiinitonta vaihtoehtoa. Yksi on deodorantti, joka perustuu hien peittävään tuoksuun. Toinen vaihtoehto on erilaiset luonnolliset deodorantit.
Aina alumiinia ei pääse pakoon edes luontaistuotekaupassa. Myös luonnonmukaisten kivideodoranttien vaikuttava aine on alumiinisuola.
Minulla ainakin on niin herkät kainalot että saan alumiinista ja alkoholista kutisevaa ihottumaa enkä siksi pysty käyttämään deodoranttia, jossa jompaa kumpaa em. ainesosaa
Ehdottomasti toimivin alumiiniton deodorantti on ohm collectionin jauhemainen deodorantti! Monia olen testannut, mutta tämä ensimmäinen joka oikeasti toimii.
Jos tuotteessa ei ole alumiinisuoloja, se ei ole antiperspirantti eli ei vähennä hikoilua lainkaan. Deodorantit vain peittävät hienhajun tai dödön alkoholi ehkäisee hajua aiheuttavaa bakteerikasvua jonkin aikaa. Kainalot kastuvat kuitenkin normaalisti pelkällä dödöllä.
Käytän miesten dödöjä vaikka olen nainen. Esim. Boss dödö on toiminut ja kukaan ei ole valittanut tuoksusta.