Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ette ikinä arvaa mitä mä kuulin tänään.

Vierailija
06.03.2006 |

Koulussa tuli puhetta rotista ja mun Kreikkalainen koulukaveri kertoi että Kreikassa oli ollut isona uutisena semmonen tapaus että äiti oli nukkunut sängyssä 40 asteen kuumeessa ja sen pieni vauva nukku siinä vieressä. Sit oli tullut rotta ja syönyt sen vauvan pään! Ja siis Kreikassa on semmosia isoja rottia, kuulemma jäniksen kokosia joita ei Suomessa varmasti ole. Mulla rupes tekemään tosi pahaa ja itku ihan tuli. Vauva parkaa ja miettikää mikä tuska sillä äidillä on ollut kun on 40 asteen kuumeessa + sit kun herää niin huomaa että vauvan pää on syöty. Yök yök yök. *itkee* = ((

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi loistava kaupunkilegenda!

Enpa ole moisesta uutisesta kuullutkaan mistaan.

Kirjoittelee kotiaiti Kreikasta -> mies taalla komennuksella.

Vierailija
2/7 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mitä tarkottaa?

Mä arvasin että tulee tyyliin " ja tuolla menee lentävä lehmä" .

4 kuin kauan olet asunut siellä? Se on voinut tapahtua vuosia sitten.

Mä tosissani toivon että tuo ei pidä paikkaansa, mutta kyllä mä uskon että se totta puhu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sen PÄÄ SYÖDÄÄN :D? Eihän se äiti ollut kuollut vaan kuumeessa. Oikeasti, voit 150 % varmuudella olla rauhassa, taatusti urbaanilegenda.

Vierailija
4/7 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat tyypillisesti sattuneet kaverin tuttavalle tms. Tarinat kiertävät ympäri maailmaa. Katso telkkarista ohjelma Mythbusters, siinä just testataan voisiko urbaanilegandat olla totta. Ja suurin osa ei voisi onnistua vaikka kuinka huolellisesti testaavat.

Vierailija
5/7 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilla on kreikkalainen kanava, ja siella on juuri tallaisia alyttomia juttuja.

Anoppi katsoo niita kaiken paivaa ja sitten kertoo mulle " uutiset" .

yksi paiva se soitti ja sanoi etta heita pois kaikki muoviset salaatin ottimet, niista tulee syopa. Ihan totta, uutisissa sanottiin. :)

Vierailija
6/7 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

it is a true story, happened to a friend of friend of mine.

Vierailija
7/7 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyseista tarinaa en ole koskaan kuullutkaan oikeissa uutisissa, tai keneltakaan aidilta, lasteni kouluissa, lasten leikkipuistoissa jne...

Kaupunkilegendoja kylla aina kuulee; kaarituelliset rintaliivit aiheuttaa syopaa, sitruuna pienentaa/kutistaa vatsalaukkua (laihduttajien vakio) jne. Ja mieheni on toissa Suurlahetystossa, joten enkohan olisi kuullut jos jotakin tuon kaltaista olisi joskus tapahtunut. Otinhan niin tarkkaan kaiken selville silloin kun maahan muutimme, kun olin huolissani lapsistani.

Eli ei huolta, rotta EI ole syonyt taalla kenenkaan paata. :)