Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut?

Vierailija
04.10.2016 |

Musta on pikkuhiljaa alkanu tuntuu et yks meijän luokkalainen poika tykkää musta, koska sen jälkeen kun ope vaihto meijän paikat silleen että istun sen pojan ja yhden meijän luokkalaisen tytön kanssa samassa pöytäryhmässä ollaan ruvettu keskustelemaan joka tunti kahdestaan. Sit se laulaa tunnilla jotain ihme lauluja joissa kertoo minusta. Heitin läpällä tossa muutama viikko sitten että haluaisin että paikat vaihdettaisiin, niin hän sanoi siihen näin "ei vaiheta paikkoja, koska haluun istuu sun vieres ku oot niin kiva." Viime viikolla hän kyseli missä asun ja tuli ilmi että asumme vierekkäisillä kaduilla. Ja tänää hän kysyi minulta seurustelenko kenenkään kanssa tai olenko seurustellut. No empä ole ikinä seurustellut. Ja tänään musan tunnilla mentiin musan luokaan ja menin istumaan toiselle puolelle luokkaa parhaan kaverinki kanssa ja sitten tämä kyseinen poika huuti että miksi en tullut istumaan heidän kanssaan sinne pöytään ja tuijotti sitten minua koko tunnin. Itse kun tulin tuohon kouluun ihastuin siihen poikaan mutta hän oli silloin nykyisen parhaan ystäväni kanssa yhdessä. He seurustelivat n.vuoden kunnes erosivat. Paras kaverini on sanonut eron jälkeen että enhän rupeasi seurustelemaa sen pojan kanssa. Silloin lupasin että en haluaisi hänen kanssaan ikinä seurustella kun jätti parhaan kaverini sen takia koska koki heidän "suhteensa" olevan erittäin huonossa kunnossa. No on meidän luokalla yksi toinen poika joka tykkää minusta muttä mä en siitä ja jotenkin ahdistaa kun sen pitää tehdä se kauhein juttu minkä voi tehdä eli toijottaa! Olen itse ylipainoinen ja ihmettelen syvästi miten yllättävän moni poika on ihastunut minuun tässä aikojen saatossa. Mutta voiko olla että hän pitää minusta? Pitäisikö minun mennä puhumaan hänelle? Ja jos jotain kiinnostaa niin olen 8 luokalla eli olen kohta 15.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme