Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tuttava voi olla näin huolimaton? Unohti avaimet auton virtalukkoon eikä muistanut niitä edes ovia lukittaessa. Tai mitäpä sanotte siihen, että istuu lentokoneessa viikon lomalle lähdössä ja muistaa, että koiransa on kotona vailla hoitajaa

Vierailija
04.10.2016 |

No pääsi vielä pois koneesta ja tuli myöhemmällä lennolla, mutta miten joku voi olla noin huolimaton?? Koiran oli kyllä tiedostanut lähtiessä, mutta ei tajunnut, että sille on hankittava hoitopaikka.
On myöskin ruvennut tekemään makronilaatikkoa ja unohtanut sen uuniin, kun hetken mielijohteesta lähtenyt kauppaan.
Sekä on löytänyt töistä tullessa kolme avattua jogurttipurkkia ympärikämppää. Oli siis vaellellut kämpässä ja laskenut aina purkin kädestään johonkin ja miettynyt, että eikai sitten edes ottanut sitä jogurttia ja oli avannut kaapista uuden.

Mikä ihme häntä vaivaa?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aikamoista hutilointia 😂

Vierailija
2/24 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Add/adhd

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu minkä ikäisestä henkilöstä on kyse? Vanhemmalla ihmisellä toihan voisi olla jotain alkavaa muistisairautta. :/ Mutta kyllähän elämäntilannekin vaikutta keskittymiskykyyn ja huolellisuuteen. Itse olen valitettavasti aika samanlainen ja mulla on siis ADD. Ihan tota koirahommaa tuskin pääsisi käymään mutta olen myös jättänyt auton lukitsematta vilkkaalla kadulla ja vieläpä niin, että avaimet olivat lojunneet päivän auton edessä maassa.

Vierailija
4/24 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla tosiaan loman tarpeessa :D

Vierailija
5/24 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dementia

Vierailija
6/24 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä? Alkava muistisairaus? Aivovamma?

Vierailija
7/24 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistisairaus voi puhjeta jo +35 veenä. Ei add/adhd tarkoita sitä ettei tajua järjestää koiralleen hoitajaa ollenkaan. Muistisairaudelta kuulostaa.

Vierailija
8/24 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon on useita syitä ja yksi yksinkertainen syy voi olla liian vähäinen yöuni. Sitten voi olla joku sairaus, joko neurologinen yleensä tai juuri tuo add tai adhd tai kilpparin toimintahäiriö tai sitten vaan esim. B12-vitamiinin puute. Minä olen myös tuontapainen, mutta en sentään noin pahasti. Mulla saattaa olla ADD, en tiedä. Ainakin nukun liian vähän, mutta minkäs teen kun uni ei vaan tule. 

Vierailija
9/24 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on 32 v eikä hänella tietääkseni aivovammaa ole.

- ap

Vierailija
10/24 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli tuollaisia oireita ennen burnouttia.

Vierailija
11/24 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse hajamielinen, mutta tuo kuullostaa jo vakavalta. Lääkäriä peliin, tuo ei ole normaalia.

Vierailija
12/24 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä samanlainen. Helposti vaan unohtuu asiat. Ja jotkut jää kesken. Aina se on sellainen ollut. Ehkä add tai muuten vaan hajamielinen. Aina kyllä olen ajatellut että ei se niin vakavaa ole. Ehkä toi koiramoka vähän paha..

Vierailija
13/24 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta enää normaalilta hutiloinnilta. Taitaa olla muistisairaus aluillaan.

Vierailija
14/24 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on 32 v eikä hänella tietääkseni aivovammaa ole.

- ap

Ei mullakaan ole mitään diagnoosia, mutta jos olisin sama lapsi tänä päivänä kuin 70-luvulla, saisin mitä todennäköisimmin jonkun diagnoosin. Mulla ei ole ikinä pysynyt mikään järjestyksessä, vaikka kuinka yritän. Mulla ei riitä keskittymiskykyä kuunteluun kuin todella mielenkiintoisin asioihin yms. Sekä mun kyky kuitenkin olla paikoillani tuntikausia on sekin ollut lapsena aika epänormaalia. 8. 

Vierailija
15/24 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti osti vain menolipun ja unohti sen paluun. Ja toivottavasti jää pyörimään sinne lomakohteeseen muistamatta, minne mennä.

Vierailija
16/24 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistisairaus tai sitten voi olla todella lähellä burnoutia.

Eikö hän itse huomaa/ymmärrä tilanteen vakavuutta?

Vierailija
17/24 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

paha stressi, muistisairaus, univajetta, jotain muuta

Vierailija
18/24 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopun alkua. Jos ei ole päihteiden liikakäyttöä niin lekuriin. Polttaa vielä asunnon.

Vierailija
19/24 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on aina ollut tuollainen niin sillä on ADHD. Kuulostaa ihan mun sekoiluilta ennen lääkitystä, no koiraani en kyllä tolla tavalla unohtaisi.

Vierailija
20/24 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten koiran kävi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän