Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, liian puhelias kämppäkaveri!

Vierailija
04.10.2016 |

Muutin väliaikaisesti kaverin kanssa samaan kämppään. Meillä on vähän erilaiset elämäntilanteet, mutta tämä järjestely tuntui parhaalta ratkaisulta.

Olen tulossa hulluksi jo parin viikon jälkeen. Tämä kaveri selittää minulle juttujaan taukoamatta! Ei auta että sanon olevani kiireinen tai että teen jotain tärkeää koneella ja en voi nyt kuunnella, tämä jatkaa puhumista silti! En saa olla rauhassa vessassakaan, tämä alkoi eilenkin selittämään oven takana miten törmäsi siihen yhteen tuttuun kaupassa ja jne.

En haluaisi korottaa ääntäni tai sanoa mitään töykeää, mutta minulla on kohta keinot lopussa. Mitä ihmettä teen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä kaveri aina ollut puhelias vai korostuuko se vain nyt, kun asutte yhdessä?

Ottaisin joskus ihan rauhallisesti puheeksi, että tarvitset myös omaa aikaa tms. ja kun olet omassa huoneessasi niin toivot, että saat olla siellä rauhasaa.

Vierailija
2/5 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon auta kuin etäisyys.

Itsekin tunnen yhden tuommoisen puheautomaatin ja olen joutunut kieltämään minulle soittelun.

Niitä puheluita kun tuli useita joka päivä ja puhelut olivat pitkiä. Ja jos en vastannut niin valitti sitten siitä. Välit siinä meni vähän keinoksi mutta elämäni on nyt parempaa enkä ole enää jatkuvasti uuvuksissa.

Vierailija
4/5 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene omaan huoneeseen ja laita ovi lukkoon. Sano, että teet nyt tehtäviä ja haluat olla yksin.

Jos huutelee vessan oven takana niin sano, että jos voisit antaa edes vessarauhan kiitos !

Vierailija
5/5 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Vihaan moottoriturpia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi