Ripsiseerumi
Onko kellään kokemusta tämmöisestä https://www.bellando.fi/ihonhoito/voiteet-ja-seerumit/vartalon-voiteet/…
Kovasti mainostaavat tuotetta. Onko kukaan kokeillu?
Kommentit (24)
Nuo nostaa silmänpaineita, joten älä ala käyttää. Ovat ihan vaarallisia silmille.
Vierailija kirjoitti:
Nuo nostaa silmänpaineita, joten älä ala käyttää. Ovat ihan vaarallisia silmille.
Ei, vaan ainoa silmään (siis todellakin silmään, ei vain ripsiin!) laitettava lääke, joka todistetusti vahvistaa ripsiä, on muuan silmänpainelääke. Se on reseptilääke.
Nuo seerumit ovat ihan huuhaata kuten edellä jo kirjoitettiin. Ripset sen paremmin kuin hiukset eivät voi ottaa kasvuun tarvittavia aineita ulkoisesti.
Jos haluat vahvistaa ripsiä, niin varmista että syöt riittävästi biotiinia, kalkkia ja sinkkiä.
Itse käytin joskus Neulashia, jossa käsittääkseni oli samaa ainetta mitä silmänpainelääkkeessä on. Joo tyhmää, mutta olin nuori ja hölmö. Ripset kasvoi todella pitkiksi ja kaareviksi, ei onneksi tullut mitään vaurioita silmiin, josta ainakaan olisin tietoinen. Nykyään tuossa Neulashissa ei sitä lääkeainetta ole, mikä ripsiä kasvattaa.
Tuosta Bellandon tuotteesta en osaa sanoa mitään.
Luin tosta bellandon serumista että olisi Suomessa valmistettu. Sellaiseen luottaisin paljon enemmän kuin ulkomaalaiseen, esim jossain Kiinassa valmistettuun mitä aika monet tuollaisista tuotteista on. Turvallisuusstandardit varmasti ihan eriluokkaa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Itse käytin joskus Neulashia, jossa käsittääkseni oli samaa ainetta mitä silmänpainelääkkeessä on. Joo tyhmää, mutta olin nuori ja hölmö. Ripset kasvoi todella pitkiksi ja kaareviksi, ei onneksi tullut mitään vaurioita silmiin, josta ainakaan olisin tietoinen. Nykyään tuossa Neulashissa ei sitä lääkeainetta ole, mikä ripsiä kasvattaa.
Tuosta Bellandon tuotteesta en osaa sanoa mitään.
Käsittääkseni ei sisällä mitään lääkeaineita. Suomalainen valmistaja näyttäisi olevan kyseessä.
Mä kävin just tilaa ton!! ELi vielä ei ole kokemusta, mutta toivotaan että saan ripsiin vahvuutta. Kävin kaikki mahdolliset läpi, mutta tää nyt vei voiton kun oli Suomessa tehty. Siitä 10+. Toivottavasti sit tehoo kans :D :D :D :D
Risiiniöljy toimii hyvin.Ei sillä mitään supermegaripsiä saa,mutta ripseni ovat selvästi pidentyneet ja vahvemman tuntuiset.Käytän myös kulmakarvoissa, ja ne ovat selkeästi tuuheakarvaisemmat kuin ennen.Turvallinen ja myrkytön luonnontuote,ja maksaa vain about kympin.
Olen käyttänyt Revitalashia ja se todella toimii. Miinuspuolena on, että se on hävyttömän kallista.
Sitä mä just katoin että se on vaan 3,5ml ja maksaa 140euroa!! Toi bellandoseerumi oli kuitenkin yli puolet isompi eli 8ml ja "vaan" 99euroa. Mä oon joskus jotain käyttänyt, en muista millään merkkiä ja kyllä nää seerumit vaan toimii. Mut mä voin tulla antaa rehellisen mielipiteen sit kun oon käyttänyt tota jonkun aikaa. Ihan mielenkiintoista nähdä millasta tulosta tulee :)
Käytin kanssa muutama vuosi takaperin sitä seerumia, jossa oli jotain kiellettyä ainesosaa. Ripset ihan oikeasti kasvoivat todella pitkiksi. Mutta se vedettiin pois markkinoilta ja nyt paria muuta seerumia kokeilleena, voin todeta että ne eivät toimi.
Ihan uusi merkki mulle tuo Bellando. Pitääpä tutustua :)
Talikan Lipocils on hyvä ja toimii ja tuota halvempi.
Onks sekin suomalainen? Mä en nimittäin mitään kiinakamaa silmiin kyllä uskalla tunkea :( Muutenkin haluan aina tukee suomalaista, joten yritän valita aina senkin mukaan tuotteet ensisijaisesti.
Jatkan vielä että oonko ainoa joka miettii edes tällaista? Mun äiti on yrittäjä ollut koko elämänsä, se on saanut mun päähän iskostumaan, että aina ensin suomalaista tuotetta vaan, jos mahdollista :D En mä aina vaan suomalaista osta, mutta jos on valittavana suomalainen tai joku muun maalainen, ei se hinta niin merkitse sit. Mielummin maksan vaikka vähän enemmän ;)
Mä pidin kalliina jo 3ml 45€ jonka ostin kun kävin ripsienpidennyksiä huollattamassa.käyttänyt vasta vkon,tehosta en osaa sanoa vielä mitään.
Niin onhan noi hintavia, mutta toisaalta ehkä mielummin seerumia käyttöön, kun siihen ripsipidennyskierteeseen :D
mä en muuten tajunnut, että tosiaan noi jotkut pullot on tosi pieniä!!! 3ml!!!
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään kokemusta tämmöisestä https://www.bellando.fi/ihonhoito/voiteet-ja-seerumit/vartalon-voiteet/…
Kovasti mainostaavat tuotetta. Onko kukaan kokeillu?
Tilasin vähän aikaa sitten, en ole käyttänyt vasta kun muutaman päivän. Jännityksellä odotan miten käy! AInakin isompi oli pullo kun aiemmin olen käyttänyt RevitaLashia. Nyt testaan sit tämän. Täytyy tulla parin viikon päästä kertomaan tuloksista!!
Oon käyttänyt kyesistä tuotetta nyt komisen kuukautta ja pakko sanoa että skeptisyydestäni huolimatta on tuote osoittautunut todella toimivaksi :) lisäksi puteli on paljon isompi kun moni vastaavan tuotteen. Että sikäli tulee paljon edullisemmaksi ja suomessa valmistettu tuote. Ripsipidennyksiin en enää lähde. Ne myrkyt on jotain käsittämätöntä!
Älä nyt ihan oikeasti lankea tuollaiseen hömppään! Ripsi on kuollutta materiaalia, ei se siitä tuuhene tai pitene, vaikka mitä siihen sivelisit. Ehkä jotain kiiltoa tai taipuisuutta voi olla saavutettavissa, mutta siihen auttaisi varmaan samalla tavalla vaikka silkka oliiviöljy. Ihan hulluutta laittaa 99 euroa moiseen. Tulos ei tule ikinä vastaamaan panosta. Osta vaikka pähkinöitä tuolla rahalla, siten saat ainakin mahdollisista pehmeiden rasvojen ja hivenaineiden puutoksesta johtuvat viat korjattua.