Mitä helvettiä?! Tarkoittaako tämä sitä että mulla on kuppa?!
S-treponema pallidum tulos <0,9?? Mitävittua? Ei helvetti 😦
Kommentit (17)
Voiko tää olla virhe? Ei meinaan voi olla mahdollista!
Kannatta pysyä valepakolaisista erossa!
Kiitos vaan vastauksista vitun idiootit
Ai siksi mua on neuvottu kondomin käytöstä... vai tiiätkö ap, mikä on kondomi? Et varmaan tiennyt kun et käyttänyt sitä :)
No miten meni niin kuin omasta mielestäni, ja tämä vahingonilo on vitun sairasta 😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Mikset vitun idiootti kysy kupastasi lääkäriltäsi, sen sijaan että täällä kiukuttelet kuin pikkuipana.
Tarkoittaako tuo arvo negatiivista? Ei tod olla miehen kanssa hypitty vieraissa sängyissä.
Ei ole kuppaa. Mitä olet saanut tuloksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset vitun idiootti kysy kupastasi lääkäriltäsi, sen sijaan että täällä kiukuttelet kuin pikkuipana.
No en kai mä nyt tähän aikaan saa neuvolasta ketään kiinni! Vitun mulkerot nauratte mun hädälle.
Miksi et saanut yksiselitteistä vastausta labrasta?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kuppaa. Mitä olet saanut tuloksen?
Katsoin omakannasta.
Miksi olet hakeutunut testeihin? Jos tämä olisi totta, niin onneksi olkoon, mm. SLE antaa virheellisen positiivisen kuppatesti tuloksen
Eli kuppa vasta-aineet normaalit, seulantatulos. Ei ole sulla kuppaa. Seulotaan kaikilta odottavilta, kuppa voi olla vaarallinen sikiölle.
Lääkäriiik kirjoitti:
Eli kuppa vasta-aineet normaalit, seulantatulos. Ei ole sulla kuppaa. Seulotaan kaikilta odottavilta, kuppa voi olla vaarallinen sikiölle.
Kiitos sulle vastauksesta! Mä jo tuhersin täällä itkua että mitä hemmettiä. Mutta soitan huomenna kuitenkin neuvolaan.
Ei ranskantauti nyt niin vakavaa ole