Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin huono ostamaan itselleni, apuva!

Vierailija
03.10.2016 |

Opiskelen tällä hetkellä ohjelmistotuotannossa ja avomieheni liiketaloutta. Tällä hetkellä meillä on kotona käytössä yksi (pöytä)kone ja minun vanha kannettavani makaa kuolleena kaapissa.

On todennäköistä, että jossain vaiheessa meidän molempien pitäisi pystyä tekemään kouluasioita koneelta käsin yhtä aikaa ja opintojeni tyypin kannalta olisi kätevää, että saisin kuljetettua tietokonetta kodin ja koulun välillä, olisihan se myös kiva saada reissuilekin mukaan. Mutta silti aivan käsittämättömän vaikeaa sijoittaa tietokoneeseen. Joka kerta ostosten kanssa tulee tämä sama asia vastaan. Vaikka kuinka järkeilen tavaran tarpeellisuutta, koen jäätävää huonoa omatuntoa rahan (omien säästöjeni) tuhlaamisesta!

:(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
2/6 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetyn ostamista suosittelen.

Vierailija
4/6 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ennen sama juttu. Sitten tajusin että saamani palkka on korvausta menetetystä vapaa-ajasta. Turha sitä on liikaa elämässä kituuttaa. Voi kuolla kupsahtaa jo huomenna. Täytyy nauttia siis jo nyt ja ostaa, jos jotain kerran tarvitsee.

Vierailija
5/6 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli ennen sama juttu. Sitten tajusin että saamani palkka on korvausta menetetystä vapaa-ajasta. Turha sitä on liikaa elämässä kituuttaa. Voi kuolla kupsahtaa jo huomenna. Täytyy nauttia siis jo nyt ja ostaa, jos jotain kerran tarvitsee.

Niimpä! Ahdistaa silti :D

Vierailija
6/6 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta menee tilaukseen 😓

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi