Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit? Asiaa epäpätevästä projektimanagerista

Vierailija
06.03.2006 |

Mä oon aloittanut uudessa projektissa, johon on koordinoimaan valittu pahemman luokan päälle päsmäri mies. Hän tuhoaa yhdellä hiiren klikkauksella koko mun viikon työn, kun hänestä oli huono (onneksi oli tallessa mun omalla koneella) ja sitten muutaman päivän päästä se olikin hyvä ja halus sen jakeluun.

Kaikki dokumentit ja muut on kierrettävä hänen kauttaan, ei luota muhun pätkääkään vaikka häntä ylemmät ihmiset on olleet aina täysin tyytyväisiä mun työhön ja luottavat. Hän on niin koordinaattoria että ja ihan oikeesti pihalla kaikesta mahdollisesta. Joka ikinen hänen vaatimansa muutos on mennyt väärin ja on korjattu jossain vaiheessa.

Olen jäämässä kohta äitiyslomalle. Kestänkö hampaat irvessä vielä vähän aikaa ja annan hänen epäpätevyytensä paljastua vasta mun jäätyä töistä (oon paikannut joka ikisen hänen mokansa) vai kantelenko ylemmille esimiehille? Äijä on kyllä pirun pätevä puhumaan potaskaa...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken huippuna romutti mun tekemän asiakasmatskun. Poisti ja lisäili ihan järjettömiä juttuja. Pyysin selvennystä mitä tarkoitti niillä jutuilla, kun dokumentti menee mun nimissä asiakkaalle. Sanoi ettei hänellä ole aikaa mulle kaiken maailman asioita rautalangasta vääntää, esittelee kuulemma itse asiakkaalle materiaalin.

No tänään oli asiakastapaaminen ja hah, mitä äijä teki. Laittoin 10 min ennen palaveria tekstarin ettei pääsekään paikalle...

Vierailija
2/8 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laajennat vaikka sähköpostien jakelulistaa, niin eiköhän se osaamattamuus tule niistä viesteistäkin ilmi.

Raivostuttavaa kyllä tommonen. Valitettavasti mulla on omaakin kokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta tuskin ollaan enää samassa tiimissä kun joskus palaan äitiyslomalta.

Ymmärtäisin ehkä just ja just, jos ite olisin ihan teinari ja hän kokenut, mutta ollaan saman ikäisiä about.

Vierailija
4/8 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ensin tyypille itselleen, että aioit puhua hänen käyttäymisestään esimiehelle. Tämä on " oikea" tapa toimia. Sitten kerrot esimiehelle neutraalisti, että tyyppi sotkee sinun tekemisiäsi hommia ja on epäpätevä, mutta kerrot myös tasapainon vuoksi, missä hän on hyvä.

Lisäksi, jos olet oikein korrekti, niin ehdotat molemmille parannusehdotuksia toimintamalleihinne. Ja sitten te kaikki kehitytte ihmisinä, ihanaa!

Vierailija
5/8 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syyksi, kun hänen tekemät muutoksen on hanurista. Että taas suututtaa!

Vierailija
6/8 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan, että kestät vaan, ja naureskelet itseksesi tyypin tyhmyydelle, kun sulla on pelastus (ä-loma) noin lähellä. Onneksi pääset pois! Mä jouduin vaihtaa työpaikkaa ja oli hemmetin stressaavaa.

Tosi kaista oli se mun pomo. Tai siis just tollanen. Kyttäsi KOKO ajan! Pilas kans kaikki esitykset. Oli niin hirvee söhlö, että kukaan ei saanu mistään sen jutuista selvää. Käsiala oli semmosta piiperrystä, että sen huipputärkeet merkinnät joissain papereissa oli kuin kärpäsenpeetä olis yrittänyt tulkita. Auttakaa, jos vielä törmään tohon lajityyppiin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
7/8 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanot sille, että menet puhumaan esimiehille hänestä, niin aivan varmasti homma kääntyy sua vastaan. Ton luokan ihminen on sairaan taitava, siis kuvaannollisesti..

Keksit varmasti jotain, millä muut huomaavat itse sen tyypin tyhmyyden.

Vierailija
8/8 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaatumaan. Projekti kestää kuitenkin vuoden vaihteeseen ja on alkanut parisen kuukautta sitten. Eli ei voi syyttää mua, jos ei loppuaikaa pysty hoitamaan, kun ollaan vasta alkumetreillä.