Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoren yh-äidin outo käytös tänään, en ymmärrä

Vierailija
02.10.2016 |

Minä olen siis 28-vuotias, koulutettu, ihan tavallinen, joskin siistissä, vastuullisessa ja hyväpalkkaisessa työssä oleva suomalainen mies. Olen tapaillut heinäkuulta asti ihan ystäväpohjalta muutaman vuoden minua nuorempaa naista, jolla on yksi 5-vuotias lapsi. Ihan nätti nainen kyseessä, ulkonäöltään ehdottomasti sitä parhaimmistoa yh-äitien osalta.

Kaikki alkoi siitä, kun olin aurinkoisena ja helteisenä heinäkuun päivänä rentoutumassa. Olin lähtenyt ulos ja olin lennättämässä pientä kuvauskoperiani/lennokkiani, siis sellaista drone kopteria. Sitten tämä yh-äiti kulki lapsensa kanssa siitä lähistöltäni ohitse. Sen lapsen mielestä se kopterini lentäminen näytti jännittävältä ja lapsen äiti kysyi minulta kohteliaasti silloin jotain siitä kopterin lennättämisestä ja sanoi, että se näyttää hänen lapsensa mielestä ja myös hänestä itsestään jännittävältä. Sanoin heille, että he voivat jäädä katselemaan sen lentämistä jos haluavat, se on minulle ok. Ihan hauskaa meillä sitten siinä oli, minun selventäessä sitä kopterin lennättämistä. Vaihdettiin me toki muitakin kuulumisia.

Lisääkin sitten tavattiin kesän aikana. Kovin pitkään ei mennyt, kun pyysin heitä erään ulkoilemisen yhteydessä kylään minulle. Se yh-äiti taisi vähän yllättyä kämpästäni, minä kun olen kämppääni kaikenlaista hankkinut. Siinä syötiin sitten kakkua ja juotiin mehua ja limsaa, jos oltaisiin oltu aikuisten kesken kahden, oltaisiin voitu juoda vähän väkevämpääkin, mutta koska lapsi oli läsnä, niin siinä tapauksessa mielestäni kannattaa pysyä mehu ja limsalinjalla. Lisäksi kertoilin heille tarinoita monista ulkomaanmatkoistani missä olen käynyt, ulkomailla viettämästäni ajasta ja näytin sieltä tuomiani matkatuliaisia.

Tänään he olivat myös luonani vierailulla. Vierailu meni muuten ihan hyvin, me keskusteltiin siinä aikuisten kesken ja minä annoin hänen lapsensa pelata videopelikonsolillani pelejä, sellaisia mitä lapsikin voi pelata. Mutta sitten meillä myöhemmin keskustelu meni tulevaisuudensuunnitelmiin. Minä sanoin, että minä toivon tulevaisuudeltani, että saan tienattua paljon rahaa, voin jatkaa harrastuksiani ja matkustustani maailmalla. Sanoin, että ainakaan omia lapsia en halua, enkä välttämättä kumppaniakaan, sanoin, että avioliitto ainakin on no-no minun osaltani. Sanoin nauttivani nykyisestä elämästäni, eikä suunnitelmissani ole muuttaa siitä mitään. Mielestäni ihmisten tapaaminen ystävinä on paljon kivempaa ja helpompaa.

Jostain kumman syystä tämä nainen sanoi sen jälkeen lapselleen, että me lähdetään nyt kotiin. Lapsikin siinä oli silloin vähän hämillään, mutta se äiti vain sanoi lapselleen sitten vähän painokkaammin, että me lähdetään kotiin nyt. Ja sen he todellakin tekivät, että lähtivät kotiin. Minäkin siinä ihmettelin, että mikä tälle naiselle tuli, mutta en saanut häneltä oikein minkäänlaista vastausta. Hän näytti jotenkin "pysähtyneen" näköiseltä lähtiessään. Osaako teistä kukaan sanoa, miksi tämä nainen käyttäytyi näin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Väsynyttä, todella väsynyttä.

Vierailija
2/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se olisi toivonut susta parisuhdekumppania. Harmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oli sinuun ihastunut.

Vierailija
4/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro meillekin niistä ulkomaanmatkoistasi, ainakin minua kiinnostaisi vertailla kokemuksia eri kohteista maailmalla ;-)

Eikun ai niin, sinähän olet matkaillut vain mielikuvituksessasi! Siinä samassa mielikuvituksessa, jossa yh-äidit mielestäsi etsivät kaltaisiasi miehiä päästäkseen hyötymään heistä. Voi vittu että tämä palsta on mennyt surkeaksi!

Vierailija
5/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olis varmaan halunnut uuden isukin sille lapselleen.

Vierailija
6/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän sä nyt varmasti itsekin ymmärrät miksi nainen lähti pois?

Vierailija
7/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tulkitsi niin että haet hänestä korkeintaan panokumppania.

Vierailija
8/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin, mutta kuitenkin liian ilmiselvästi, ohjailet lukijaa tekemään juuri sen johtopäätöksen, jonka haluatkin hänen tekevän.

Vierailija
9/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro meillekin niistä ulkomaanmatkoistasi, ainakin minua kiinnostaisi vertailla kokemuksia eri kohteista maailmalla ;-)

Eikun ai niin, sinähän olet matkaillut vain mielikuvituksessasi! Siinä samassa mielikuvituksessa, jossa yh-äidit mielestäsi etsivät kaltaisiasi miehiä päästäkseen hyötymään heistä. Voi vittu että tämä palsta on mennyt surkeaksi!

Mistä haluat kuulla? Valkohaisafarista Etelä-Afrikassa ja Etelä-Afrikan rannikolla, jossa on muuten sivunmennen sanoen myös melkoisen korkeat aallot lainelautailuun? Dyynisurffauksesta "lainelaudalla" Dubaissa? Vuoristoreissustani Tiibetissä? Viidakkoretkestä yöpymisineen Amazonasin viidakossa Brasiliassa? Vai kelpaako ensimmäinen Kanarianreissuni? -AP

Vierailija
10/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ja varsin todennäköisesti kyseinen nainen oli enempi vähempi ihastunut sinuun. - Hankala tilanne, koska aika moni meistä haluaisi olla ystävää ja kaveria, mutta joskus se kieltämättä on vähintäänkin hankalaa kun toisen mielen liikkeitä ei voi nähdä. Ja jos näkeekin, niin kieltäytyy näkemästä, vaikka kaikki merkit olisi ulkopuolien silmin nähtävissä.   

Vierailija
11/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaankin jo kehitellyt kaikenlaisia gold digger -mielikuvia. Osuipa tutkasi oikeaan tai ei, niin ihan hyvin joku lapseton korkeakoulutettukin nainen olisi tuossa samassa tilanteessa voinut tuntea tulleensa harhaanjohdetuksi / tuhlanneensa aikaa. Eli hän oli kiinnostunut sinusta vakavammin ja oli tulkinnut ystävällisyytesi väärin.

Vierailija
12/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan