Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL:n uutinen fitnesskisaajasta. Meneekö vähän överiksi jo?

Vierailija
02.10.2016 |

http://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/2016100122400255_bs.shtml

Huippukaunis kasvoiltaan, mutta aika paljon lihasta. Miten tuo voi painaa vain 50kg?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuossa tytöllä pattia, mutta jos 50 kiloa oikeasti painaa, niin aika pikkuinen typy taitaa oikeasti olla kyseessä. Nätti ku mikä.

Vierailija
2/33 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä pattia! :o Mutta kai tuolla lihasmassalla pakosti painaa yli 50 kg?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on alle 155 pitkä! Ja rasvaa ei nimeksikään.

Vierailija
4/33 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippukaunis?

Mutta joo, laji ei ole bikinifitness vaan physique jossa lihasta pitää olla paljon.

Vierailija
5/33 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ollut mielenkiintoista saada viereen joku bikinifitness-tyttö kun tää sanoo olevansa liian raskasrakenteinen sille puolelle. Kun näyttää ihan hyönteisen kokoiselle, niin kuinka pieneltä se bikinitypy näyttäisikään siinä vieressä...

Vierailija
6/33 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huippukaunis kasvoiltaan, mutta aika paljon lihasta. Miten tuo voi painaa vain 50kg?

Lihas painaa ja menee pieneen tilaan.

Vierailija
7/33 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että tuo on jotain 35-40 :o

Vierailija
8/33 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huippukaunis?

Mutta joo, laji ei ole bikinifitness vaan physique jossa lihasta pitää olla paljon.

Mun mielestä kasvot luonnollisen kauniit. Instassa paljon meikittömiä kuvia, mikä on nykyään aika harvinaista etenkin tuon alan tytöille.

Vierailija
9/33 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huippukaunis?

Mun mielestä kasvot luonnollisen kauniit. Instassa paljon meikittömiä kuvia, mikä on nykyään aika harvinaista etenkin tuon alan tytöille.

Ei ole kaunis, meikattuna sievä. Kuten itsekin olen ja näytän hieman ikäistäni vanhemmalta juuri matalan rasvaprosentin takia myös.

Eli ehkä minäkin olisin jonkun mielestä kaunis jos tuokin on 😀

Vierailija
10/33 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huippukaunis?

Ei ole kaunis, meikattuna sievä. Kuten itsekin olen ja näytän hieman ikäistäni vanhemmalta juuri matalan rasvaprosentin takia myös.

No, kauneus on katsojan silmissä. Itse arvostan tuollaista luonnollisempaa lookkia kasvoissa, että ei ole kaikki mahdolliset suorakaidekulmakarvat, pistetyt huulet sun muut.

Vierailija
11/33 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huippukaunis?

No, kauneus on katsojan silmissä. Itse arvostan tuollaista luonnollisempaa lookkia kasvoissa, että ei ole kaikki mahdolliset suorakaidekulmakarvat, pistetyt huulet sun muut.

Joo niin mäkin, mutta ei todellakaan ole KAUNIS. Ani harva ihminen on.

Vierailija
12/33 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huippukaunis?

Joo niin mäkin, mutta ei todellakaan ole KAUNIS. Ani harva ihminen on.

Edelleenkin kauneus on subjektiivinen käsite. Joku pitää Tuksua kauniina. Moni pitää Janina Frostellia (Fry?) kauniina. Itse pidän häntä keskivertona.

Vierailija
13/33 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on se sääli kun kauniit naiset pilaavat itsensä lihaksilla. Vähän kyllä lohduttaa ettei mulla ois mitään saumoja ollut nuihin naisiin kuitenkaan, että sinäällään en kyllä menetä mitään.

Vierailija
14/33 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä vanhemman näköinen kuin 26! :o

Huikeat muskelit kyllä! Mutta mikä siinä on että nämä fitness ym bodarinaiset eivät muuta tee kuin lataa instaan stringipersekuvia? https://www.instagram.com/sapekkarinen/ 

Vierailija
15/33 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä vanhemman näköinen kuin 26! :o

Huikeat muskelit kyllä! Mutta mikä siinä on että nämä fitness ym bodarinaiset eivät muuta tee kuin lataa instaan stringipersekuvia? https://www.instagram.com/sapekkarinen/ 

Ei kauheasti näy stringiPERSEkuvia. Tytöllä on kisat tulossa ja mukavahan tuota fysiikkaa on varmasti seuraajille väläytellä.

Vierailija
16/33 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia, kun tossa tytössä ei ole läskiä

Vierailija
17/33 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin on hieno kroppa, todella erottuvat lihakset ja alhainen rasvaprosentti ja silti nätti. Ilmeisesti luonnonlahjakkuus, jos nuo lihakset on saatu 4 vuodessa. Eikä rasvaa ole ollut ennestäänkään paljoa.

Paljon parempi kuin ne fitness-korkkari-tytöt.

Vierailija
18/33 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin on hieno kroppa, todella erottuvat lihakset ja alhainen rasvaprosentti ja silti nätti. Ilmeisesti luonnonlahjakkuus, jos nuo lihakset on saatu 4 vuodessa. Eikä rasvaa ole ollut ennestäänkään paljoa.

Paljon parempi kuin ne fitness-korkkari-tytöt.

Tykkään! En haluaisi itselleni noin lihaksikasta kroppaa, mutta kyllähän tuo näyttää upealta!

Vierailija
19/33 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi!

Vierailija
20/33 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti näköjään todella vaalea, kaikki väri mitä tuossa naisessa on, on suoraan purkista.Kaunista hänestä ei saa tekemälläkään.