Ei yli kolmekymppinen mies hae parikymppisestä tytöstä älyllisesti tasavertaista kumppanuutta.
Pelkkä pillu se tyttö sille miehelle on. Ei tuon ikäisten välillä voi olla henkistä yhteyttä, paitsi jos mies on jumittunut nuoruuteen ja teinin tasolle.
Kommentit (10)
Olet valitettavan väärässä. Jos olet itse ollut kaksikymppisenä pelkkä pillu, se ei tarkoita sitä että kaikki muutkin on. Mutta ethän sinä voi sitä ymmärtää, jos noin tyhmä kerran olet aina ollut.
Jos olit parikymppisen tyhmä kun saapas (eikä aika ole näköjään asiaa mihinkään muuttanut), niin se ei vielä tarkoita muiden parikymppisten olevan yhtä epäonnisia.
Sie ootkin Ikis ollut jo monta viikkoa hiljaa. Mitä menossa, kävitkö töissä vaihteeksi vai ootko ollut hoidossa?
No onko se sitten väärin, jos nuoruuteen jumittunut mies löytää itselleen älyllisesti tasavertaisen kumppanin parikymppisestä?
Sinähän kumoat itse omat väitteesi.
Vierailija kirjoitti:
No onko se sitten väärin, jos nuoruuteen jumittunut mies löytää itselleen älyllisesti tasavertaisen kumppanin parikymppisestä?
Sinähän kumoat itse omat väitteesi.
ON TYHMIÄ NE PARIKYMPPISET NAISET JOTKA VALITSEVAT MIELUUMMIN VANHAN MIEHEN KUIN NUOREN. VANHOJA KERKEÄVÄT SAADA LOPPUELÄMÄNSÄ. NUORIA SAA HARVEMMIN.
Akat ovat ihan iästään riippumatta pelkkiä pilluja, paitsi tietysti noille huvittaville beta-"miehille".
Haen älyllisesti tasavertaista seuraa muutenkin muista miehistä. Naisilta haen pimppaa ja pyllyä. m42
Oli nainen nuori tai vanha, niin pilluahan me miehet niistä ensisijaisesti halutaankin. Ei ole väliä, liikkuuko siellä yläpäässä mitään kunhan alapää liikkuu reippaasti kyrvän päällä.
Monta keskustelua ajattelit tehdä ex-miehestäsi joka rakastui 23-vuotiaaseen kiimapilluun?