Chisu nyt TV2: miten ihmeessä tuo hänen laulu kuulostaa niin kamalalta, ihan erilaista kuin levyllä?
Jotenkin groteskia tuo Chisun livelaulanta. Ei kyllä lähde ollenkaan ja muutenkin löysä ja innoton esitys.
Kommentit (15)
APUA!! Frankenstein mun lempparibiisi mutta tekijä onnistuu pilaamaan sen täysin livenä.
No älkääs nyt, laulaa sentään ilman playbäkkiä.
oletetaan, että olisin kuunnellut chisua levyltä, ja sen perusteella ostanut lipun live-keikalle:VAATISIN RAHAT TAKAISIN!! KAUHEETA NAUKUMISTA, kun ei ole muokattu ääntä niinkuin levylle...
Vierailija kirjoitti:
Autotune?
No ei ainakaan festareilla, niin huonosti laulaa. Levyllä varmaankin autotune kovassa käytössä.
Ihan kummallisia kappaleita. Joo tiedän että ovat uudelta levyltä mutta ei kyllä sovi isoille festareille yhtään.
Aikamoinen pettymys tuo Chisu livenä.
Aika monen live-esiintyjän ääni kuulosta karmealta. Jopa monen ihan tunnetun laulajan ääni ei tunnu yhtään pysyvän nuotissa keikoilla.
Mä itse ihmettelin miten se oli Ruississa niin huono, mutta Qstockissa taas tosi hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Mä itse ihmettelin miten se oli Ruississa niin huono, mutta Qstockissa taas tosi hyvä.
Qstockissa playback?
Jotenkin tylsä ja iloton keikka. Ehkä joku muu festari sytytti Chisun paremmin mutta tuo lähinnä haukotuttaa. Ja totta, laulu ei mee nuotilleen yhtään ja korvaa korkeat äänet huutamalla.
Jotenkin näyttää ettei muijan kunto oikein meinaa kestää tuota keikkaa.
Oli pakko sulkea tv kun Chisu raiskasi mun lempparibiisin Tuu mua vastaan. No ehkä artistilla on oikeus pilata oma kappaleensa...
En pystynyt kuuntelemaan kuin pari minuuttia. Huutaa lähes kaikki sanat eikä laula. Mieskuoro ok.