Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihduttanut 12kg 4 kuukaudessa, onko se huonosti?

Vierailija
02.10.2016 |

Ja kannattaako tahtia nostaa, kun haluaa vielä pudottaa tuplasti tuon lisää, eli yhteensä vaikka juuri 36kg. Olen vähän puolivaloilla dieetannut...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno suoritus ts. osasuoritus! Ole ylpeä itsestäsi!

Vierailija
2/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kannattaako tahtia nostaa, kun haluaa vielä pudottaa tuplasti tuon lisää, eli yhteensä vaikka juuri 36kg. Olen vähän puolivaloilla dieetannut...

Hyvinhän toi on. Ootko liikkunut paljon? Mitä liikuntaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin on tippunut, liian nopeasti pudotetut kilot yleensä tulevat takaisin, eikä iho ehdi sopeutua kutistumiseen jolloin sitä nahkaa jää roikkumaan. Toki riippuu tiputettujen kilojen määrästä, mutta lähes 40 kg on jo semmoinen luku että kannattaisi ottaa ihan iisisti.

Vierailija
4/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on laihduttanut neljässä kuukaudessa nolla kiloa. Tuo on ihan hyvä tulos, tsemppiä jatkoon.

M

Vierailija
5/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti! Miten olet pudottanut, mäkin haluun?

Vierailija
6/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän tuo on! Jos laihduttaa liian kituen, elimistö pistää jossain vaiheessa stoppia ja lihoat korkojen kera. Jos olet laihduttanut noin paljon ja tunnet laihduttaneesi vain "puoliteholla", tilanne on ihanteellinen. Se puolestaan ei olisi hyvä, jos laihduttaisit täysillä ja toivoisit sen vain olevan mahdollisimman pian ohi. Silloin tulokset eivät ole pysyviä, ja itsekuri pettää (on parempi laihduttaa siten, ettei koe venyttävänsä itsekuriaan äärimmilleen).

Vierailija
7/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että teet just oikein kun laihdutat maltillisesti. Sinuna jatkaisin samaan malliin enkä rupeaisi säätämään nopeampaa tahtia.

Vierailija
8/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet vieläpä puolivaloilla dieetannut niin toi on hitsin hyvin. Minä jos alan puolivalolla dieettaamaan niin paino nousis. Jos haluan pitää samassa niin on jo dieetattava täysiä.

Vierailija
9/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 kg neljässä kuukaudessa on tosi hyvin ja varmaan aika ihanteellinen tahti laihtua.

Vierailija
10/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ihmiset lihoo kesällä, niin että hyvin on mennyt. Minuakin kiinnostaisi oletko harrastanut liikuntaa. Jos et tai vain vähän tai kevyttä, niin maltillisesti liikuntaa lisäämällä, voisit saada lisää mielekkyyttä ja hyvää mieltä laihduttamiseen.

Tutkimusten mukaan ihmiset ovat laihdutetuista kiloista riippumatta tyytyväisempiä laihdutuksen lopputulokseen, kun harrastavat liikuntaa. Kun laihdut, sinun pitäisi jossain vaiheessa vähentää ruokaa tai kasvattaa kulutusta, terveellisempää ja monista helpompaa on kasvattaa kulutusta.

Vierailija
11/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti!

Mulla tavoitetahti on kilo/ vuosi. Aloitin v. 2014, nyt paino 62,3 kg (keskiarvo viim. 4 vkon aamupainosta. Jatkan, kunnes alle 60 eli vuoden 2018 loppuun ainakin.

Vierailija
12/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöpaino?