Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko "tylsät" ihmiset löytäneet kumppanin?

Vierailija
02.10.2016 |

Itselläni ei ole suuria intohimoja mitään määrättyä asiaa kohtaan enkä ole missään normaalia parempi. Nykymaailmassa pitäisi olla innostunut matkustelusta, fitnessistä, ruokahifistelystä tms, joten tulee mieleen että onko tämmöisen tavallisen pulliaisen, joka tykkää elää semmoista tavallista perusarkea, mahdollista löytää ketään ilman että toinen kyllästyy tylsyyteen heti.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa juuri tuollaiset naiset. Kuitenkin jotain elämäniloa pitää olla ja positiivisuutta sekä halua tehdä asioita. Koko ajan ei tarvitse olla menossa, mut jotain kuitenkin.

Tinderiä kun selailee niin kaikki naiset tuntuvat olevan maailmanmatkaajia, trendiruokailijoita sekä fitnessurheilijoita. Ei oikein meikäläistä nappaa sellaiset.

Vierailija
2/16 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysi samanlaisen tavallisen pulliaisen :) yhdessä vietetty tavallista arkea yli 20 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti löydät kumppanin, sitä helpommin mitä paremmaksi itsetuntosi saat. Suurin osa ihmisistä pitää suhteellisen samoista asioista, miksi "tavallista" pitäisi hävetä?

Vierailija
4/16 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Löysin miehen, joka on vähintään yhtä tylsä kuin minäkin.

Vierailija
5/16 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies löysi minut. Olen ainakin tasaisempi ja vakaampi kuin hänen räiskähtelevä ja hieman mt-ongelmainen exänsä, mikä oli kertomansa mukaan pelkkää plussaa.

Vierailija
6/16 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän että olen harvinaisen tylsä. Tyttöystäväni taas on kaikkea muuta. Kemiat kohtasivat ja persoonallisuuden erot tasapainottavat ja täydentävät.

Vierailija
7/16 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on käsitys, että lähes kaikki ovat tylsiä. Tuollainen menevä kuva tulee niistä, jotka tykkäävät sen imagon mainostuksesta, mikä on aika pieni porukka lopulta. Myös kaikki muuten ihan kelvolliset ikisinkut lähes järjestään ovat menojalkaisia, kun 30+ treffiprofiileita lukee, joten siitäkin voi päätellä, että miksi on jäänyt yksin. Tylsät pariutuvat aina, niin kauan kun ulkonäkö riittää.

Vierailija
8/16 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa juuri tuollaiset naiset. Kuitenkin jotain elämäniloa pitää olla ja positiivisuutta sekä halua tehdä asioita. Koko ajan ei tarvitse olla menossa, mut jotain kuitenkin.

Tinderiä kun selailee niin kaikki naiset tuntuvat olevan maailmanmatkaajia, trendiruokailijoita sekä fitnessurheilijoita. Ei oikein meikäläistä nappaa sellaiset.

Kiva kuulla. Toivottavasti kaltaisiasi on muitakin :)

Tarkoitinkin semmoista pientä kivaa tekemistä yhdessä. Piipahtaa naapurikaupungissa, käydä kalassa, kävelyllä, pelata lautapelejä, käydä leffassa, tehdä ruokaa tms.  En itsekään jaksaisi koko aikaa istua siellä sohvannurkassa. ap

Vierailija
9/16 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehän vasta löytävätkin! Mitä keskiverrompi olet, sitä useampi on sinulle sopiva.

Vierailija
10/16 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei ole suuria intohimoja mitään määrättyä asiaa kohtaan enkä ole missään normaalia parempi. Nykymaailmassa pitäisi olla innostunut matkustelusta, fitnessistä, ruokahifistelystä tms, joten tulee mieleen että onko tämmöisen tavallisen pulliaisen, joka tykkää elää semmoista tavallista perusarkea, mahdollista löytää ketään ilman että toinen kyllästyy tylsyyteen heti.

Mielenkiintoista. Minusta kuvasit nimenomaan "tylsää ja tavallista" ihmistä lauseessa, joka alkaa "Nykymaailmassa pitäisi olla..."

Tylsyys ja tavallisuus eivät kuitenkaan tee ihmisestä vähemmän arvokasta.

____________________________________________________________________________________________________

** Jumala syntyi ihmiseksi Pojassa, Jeesuksesa Kristuksessa, sovitti syntimme Golgatan ristillä ja nousi kuolleista! Joka uskoo Jeesukseen sovittajanaan ja herranaan, perii ikuisen elämän. **

Vierailija
11/16 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista. Minusta kuvasit nimenomaan "tylsää ja tavallista" ihmistä lauseessa, joka alkaa "Nykymaailmassa pitäisi olla..."

Tylsyys ja tavallisuus eivät kuitenkaan tee ihmisestä vähemmän arvokasta.

____________________________________________________________________________________________________

** Jumala syntyi ihmiseksi Pojassa, Jeesuksesa Kristuksessa, sovitti syntimme Golgatan ristillä ja nousi kuolleista! Joka uskoo Jeesukseen sovittajanaan ja herranaan, perii ikuisen elämän. **

Korjaan omaa vastaustani. Parempi muotoilu: "Minusta kuvasit nimenomaan 'tylsää ja tavallista' elämäntyyliä lauseessa, joka alkaa 'Nykymaailmassa pitäisi olla...'"

___________________________________________________________________________________________________

Vierailija
12/16 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tylsä ja aina on seuraa riittänyt. Ei ole mitään ihmeellisiä intohimoja, käyn lenkillä, teen ruokaa, katson telkkaria, joskus viihteellä. Nautin eniten ihan tavallisesta perusarjesta :)

Vierailija
13/16 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko kakkoseen?

-kiinnostunut mies25

Vierailija
14/16 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitinkin semmoista pientä kivaa tekemistä yhdessä. Piipahtaa naapurikaupungissa, käydä kalassa, kävelyllä, pelata lautapelejä, käydä leffassa, tehdä ruokaa tms.  En itsekään jaksaisi koko aikaa istua siellä sohvannurkassa. ap

Eli et sitten ilmeisesti olekaan kovin tylsä ihminen, kun sulla kuitenkin noits aktiviteetteja on. Elämäsi ei rajoitu telkkariin, tietokoneeseen, kirjan lukemiseen ja neulomiseen. Et sano jokaiseen ehdotukseen, et "mene sinä vaan, minä haluun jäädä kotiin"?

Vierailija
15/16 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et sitten ilmeisesti olekaan kovin tylsä ihminen, kun sulla kuitenkin noits aktiviteetteja on. Elämäsi ei rajoitu telkkariin, tietokoneeseen, kirjan lukemiseen ja neulomiseen. Et sano jokaiseen ehdotukseen, et "mene sinä vaan, minä haluun jäädä kotiin"?

Olen saanut käsityksen että ne ovat semmoista "tylsää tekemistä"  kaiken jännän ja itsensä haastamisen ja ylittämisen rinnalla. Tai sitten omaan vaan jonkun alemmuuskompleksin :)

Vierailija
16/16 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväni on räiskyvä fitnessnainen, minä olen rauhallinen kotioloissa viihtyvä mies, jolle kirjojen lukeminen on miellyttävä harrastus. Näennäisestä "tylsyydestä" huolimatta naiseen vetosi älyni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi