Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävän pakkomielle ottaa minusta mahdollisimman rumia kuvia ja naureskella niille kavereidensa kanssa

Vierailija
02.10.2016 |

Siis en ymmärrä tätä. Asiasta on saarnattu, huudettu, juteltu, aneltu - ei auta.

Ottaa esim. kuvan kun nukun kieli suusta ulkona ja silmät raollaan. Tai kun venyttelen niin että pää on sellaisessa asennossa että tulee "kaksoisleuka" Ryntää usein myös ottamaan kuvaa kun minulla on ruokaa suussa tai haukottelen.

Sitten naureskelee kavereilleen "ei se Sanni paljon linjojaan ajattele, kattokaa nyt, taas munkki suussa" tai haukottelukuvasta "No just vedin munan sen suusta niin jäi tolleen" ja sitten nauraa röhkivät kuin olisi hyväkin vitsi. 19-vuotias ihminen kyseessä. Someen ei ole sentään kuvia levitellyt tai ainakin väittää niin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisit. Oikeasti.

Vierailija
2/18 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se keskenkasvuinen sika! Oikeasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä törkeä tapaus. :( Ja lapsellinen. 

Vierailija
4/18 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä aarre. Älä vaan missään nimessä koskaan jätä häntä!

Vierailija
5/18 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä ihmisessä saa sut kutsumaan häntä ystäväksesi?

Kuuntele nyt tätejä, itsetuntosi menee jos tuon kanssa jatkat. Suhteessa pitää olla molemminpuolista kunnioitusta ja sinulla pitää voida olla turvallinen olo että poika puolustaa sinua. Luuletko, että tuo menee parempaan suuntaan, jos oikeasti sulla vaikka olisi joku nolo vaiva ja tarvitsisit apua?

Heita takaisin mereen kasvamaan. Mutta tee pojalle se palvelus, etä näytä hänelle tähän ketjuun tulevat vastaukset ennen sitä.

Vierailija
6/18 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kuva sen peniksestä ja naureskele sille kavereiden kanssa kovaan ääneen "haha mikä säälittävän pieni sintti". Oppii poika hieman käytöstapoja.

Vierailija
7/18 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sä olet tuollaisen possun kanssa? Arvostaisit itseäsi enemmän. Ei parisuhde hinnalla millä hyvänsä ole mikään tavoiteltava juttu.

Vierailija
8/18 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olet hänen kanssaan, koska...?

Olette ilmeisesti molemmat nuoria, ehkä ensimmäisessä parisuhteessa? Vinkki: seurustelusuhteessa toista pitää kunnioittaa. Hyväntahtoinen läpänheitto on normaalia, esim. sattumalta otetulle hölmölle kuvalle naureskelu, mutta poikaystäväsi käytös huitelee jo aivan toisissa sfääreissä. Nyt jätät tuon keskenkasvuisen nulikan!

Vierailija
9/18 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee näin. Sano aivan neutraalissa tilanteessa, kun tuollaista sikailua ei tapahdu (kai sellaisiakin hetkiä on?) että hei niko, nyt sanon sulle yhden jutun. Minä en enää siedä tuota sinun käytöstäsi tuolta osin, se on loukkaavaa ja ilkeää. Jos niin tapahtuu vielä kerrankin, niin minä jätän sinut, koska en halua olla sellaisen ihmisen kanssa, joka loukkaa minua jatkuvasti ja on törkeä. 

Ja sitten myös teet niin.

Vierailija
10/18 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä on yleensä sellainen ihminen joka pitää sinusta, ja josta itse pidät.

Vierailija
11/18 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se aikuistu jossei laita kovan paikan eteen. Hei oikeasti.. Oon 35 "täti-ihminen" ja puhun kokemuksesta. Oman itsetuntosi vuoksi sun on parempi olla ilman! Kyllä sä vielä löydät sen oikean rakkauden. Rohkeasti vaan eteenpäin.😊

Vierailija
12/18 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP.

Saman tien nyt jätät tämän kultakimpaleen ennen kuin teillä on yhteistä asuntolainaa tai lapsia.

Vierailija
13/18 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 17v ja ensimmäinen suhde. Olen hyvin uskonnollisesta kodista ja nyt muuttanut omilleni. Ennen ei annettu mahdollisuutta tutustua poikiin siinä mielessä.

Ap

Vierailija
14/18 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän taitaa olla aika poikanen vielä. Lapsellinen ja keskenkasvuinen. Ei ollenkaan vielä parisuhdeainesta.

Vierailija
15/18 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tyypiltä joka on ottanut pellenroolin kaveripiirissään ja yrittää hauskuuttaa hinnalla millä hyvänsä. On huomannut että kaverit tykkää hassuista kuvista eikä mieti seurauksia. 19- vuotiaat pojat ei vaan ole siitä ihmiskunnan fiksuimmasta päästä useimmiten. Poitsun kaveripiiri on ottanut sinut nyt yleiseksi vitsiksi poikaystäväsi toimesta, joten sinuna nostaisin kytkintä ja jättäisin idiootin omaan arvoonsa. 

Vierailija
16/18 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, komppaan ysiä.

Ja sitten oikeasti jätät sen jos jatkaa. Olen itse lähemmäs 30, ja nuoruusvuodet roikuin huonossa, alistavassa suhteessa. Lopulta masennuin ja yritin itsemurhaa kun muutamassa vuodessa (5) poikaystävä murensi mun itsetunnon täysin.

Nyttemmin olen löytänyt oikean sielunkumppanini, joka tukee mua joka hetki ja kohtelee mua hyvin. Alkusuhteen hän sai kärsiä siitä ett mulla oli niin kovat traumat edellisestä suhteesta. Onneksi jaksoi mua ja asiat on nyt hyvin.

Vierailija
17/18 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ikävältä. Vaikka ihmiset käskevät usein turhankin kärkkäästi jättämään, tässä tapauksessa neuvo voi olla paikallaan. Joko asian pitää muuttua tai sitten pitää erota.

Poikaystäväsi on epäkunnioittava ja epälojaali sinua kohtaan. Lisäksi hän saattaa tarkoituksella yrittää murtaa itsetuntosi - ja erityisesti se on vakavaa, saattaa olla narsistista käytöstä. Suhtautuuko hän sinuun muuten kunnioittavasti ja rakastavasti?

Useimmiten ensimmäinen seurustelusuhde ei toimi. Vaikka sattuisi, eroaminen on usein paras vaihtoehto ja elämä on mukavampaa jälkikäteen. Eron jälkeen osaa ehkä myös paremmin ajatella, mitä toivoo poikaystävältä ja suhteelta.

Vierailija
18/18 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojassa on selvää paparazziainesta, kun on noin joka tilanteeseen ehtivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi