Finnairin lentoemäntäkurssi(jatkoa vanhalle ketjulle...)
Ajattelin ottaa esille tätä vanhaa aihetta,edellinen ketju näyttikin jo olevan poistettu...
Vieläkö täällä pyörii ihmisiä jotka olivat ketjussamme mukana?Kuinka ovat kurssit menneet ja työt alkannet esim.Uppiksella Blue1:n puolella?
Onko Marie81 päässyt kurssille?
Täällä siis mahaa kasvatellaan,rv 29+1.Kovasti alan tapahtumia seuraillaan ja toivotaan,että työtilanne pysyy hyvänä vielä n.1,5v,niin olisi meikäläinenkin taas valmis työelämään=)..
Kertoilkaa ihmeessä kuulumisia jos vielä käytte palstalla!
Meeruli ja maha
Kommentit (2)
Mulla raskaus menee ihan kivasti,nyt siis viikkoja kasassa 31+2.Hiukan alkaa maha ärsyttää,nukkuminen vaikeutunut ym.mutta nää nyt on näitä vaivoja...Kohta on onneksi ohi ja sitten meidän perhe " valmis" .
Tosi kiva,että työporukka tuntuu mukavalta.Siellä taitaa munkin tuttuja,vanhoja työkamuja,olla muutama...
On muuten mun mieskin tekemisissä teidän koneiden kanssa päivittäin,joten sitäkin siellä varmaan tietämättäsi näet=)
Noh,tulipahan taas nosteltua tätä,kestokaa toki muutkin kuulumisia tosiaan jos satutte tänne!
Minä pääsin nyt vasta nettiin piiiitkän tauon jälkeen, kun muuton jälkeen meidän koneemme reistaili oikein kunnolla - siksi tälläinen tauko tähän kaikkeen =0).
Kurssi on onnellisesti takanapäin, ja toisen konetyyppimme familennot suoritettuna + jonkin verran jo omia lentoja. Tosi mukavaa on ollut - olen viihtynyt, ja odotan aina oikein työpäiviä! Tosin minussa on varmaankin jotain " vikaa" , kun olen aina ollut samanlainen työnarkomaani edellisissäkin työpaikoissani - tai sitten olen aina saanut tehdä sellaista työtä mistä olen nauttinut. Asiaa auttaa sekin, että meillä on Blue1:lla niin mahtava työporukka - kaikki vastaan tulleet työkaverit ovat olleet mukavia, ja työskentelyilmapiiri vaikuttaa todella hyvältä. Palautetta osataan antaa ja vastaan ottaa hyvässä hengessä =0).
Miten sinun raskautesi, Meeruli, etenee?
Kyllä minä uskoisin, että tarvetta uusille " emoille" löytyy vielä 1½ vuodenkin kuluttua - tämä on kuitenkin nyt niin vahvasti kasvava ala. Ja sinulla on onneksi jo entuudestaankin lentämisestä kokemusta =0).
Mitä kuuluu Miukkikselle?
Miten meni nyt toisella kierroksella teillä jotka haitte kenties uudelleen vuoden alusta Finskille?
Näissä mietteissä; oikein mukavaa kesän odotusta kaikille, ja hyviä lentoja =0)!