Benjamin Peltonen, Isac Elliot vai Robin? - Miksi?
Kommentit (14)
Robin. Ei tarvitse edes perusteluja. Mukavan ja sympaattisen oloinen, täysin päinvastoin kuin nuo kaksi muuta (erityisesti elliotti, hrrr).
Vierailija kirjoitti:
No ei ainakan Benjamin, jotenkin niin feikki. Noussut kuuluisuuteen ottamalla selfieitä. Nuo toiset sentään ovat lahjakkaita laulajia, benkku vaatii autotunen.
Samaa mieltä. Se ei osaa muuta kuin keikistellä Instassa, joku sitten vaan sai nerokkaan idean hyödyntää sen ulkonäköä koska laulaahan se ei osaa pätkääkään.
Robin. Ihan ammattilainen siinä mitä tekee ja tosi symppis.
Lopettakaa tämä äyvapaiden kyselyjen tehtaileminen
Robin, koska en ole näihin muihin perehtynyt.
Robin kolmikosta ainoa, joka osaa laulaa livenä. Myös luonne mukava. Ei ollut vaikea valinta.
Isac on ainoa noista, jolla on edes jollain tasolla siedettäviä biisejä.
Isac Elliotin biisit ovat mielestäni parhaita. Robinia kuuli jossain vaiheessa liikaa töissä(olen lastentarhanopettaja). Benjamin Peltonen on kuvottavan feikin oloinen ja vaikuttaa sen kuoren takana lähinnä kusipäiseltä urpolta. Onneksi kukaan tuntemistani (esi-)teineistä ei fanita benjaminia.
Benjamin vähiten homomainen noista
Robin on aika helppo valinta. Isacin biisit on parhaiten tuotettu, mutta laulajana, esiintyjänä ja persoonana Robin ajaa ohi aika lailla.
Ei kukaan. Ällöttäviä tollaset poikapissikset.
Vierailija kirjoitti:
Benjamin vähiten homomainen noista
Ai, mä taas en ihmettelisi yhtään jos Benkku olisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan. Ällöttäviä tollaset poikapissikset.
Näistä vain yksi on mun mielestä aito sellainen. Eli Benjamin.
No ei ainakan Benjamin, jotenkin niin feikki. Noussut kuuluisuuteen ottamalla selfieitä. Nuo toiset sentään ovat lahjakkaita laulajia, benkku vaatii autotunen.