Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lupauduin just tutustumiskäynnille kuntokeskukseen. Mitä päälle? Tartteeko kengät?

Vierailija
01.10.2016 |

Olen aivan toivoton sohvaperuna, lupasin lähteä kaverin mukana kokeilemaan kuntokeskusta (kuntosali + ryhmäliikunta). Mimmoiset kuteet tonne tarttee? Onko sisäkengät pakolliset? Millaiset? Auttakaa, mulla ei ole mitään käsitystä! En ole käynyt moderneissa kuntokeskuksissa ikinä, viimeisin kokemus ryhmäliikunnasta liikuntatunneilta 90-luvulta ja silloin mentiin collegehousissa, virttyneessä t-paidassa ja paljain jaloin...

En siis edes aio olla mikään tekstiilipelle, mutta jotain osviittaa mukavasta varustuksesta olisi kiva saada. Tämä ei ole provo!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laittaisin treenikengät, ne tukee jalkaa, estää liukastumasta, suojaa jalkoja pöpöitä ja lattialla olevalta hieltä. Pysyy sukatkin ehjinä. Tsemppiä treeniin!

Vierailija
2/9 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellaiset urheilutossut, joita ei ole pidetty ulkona(tai on pohjat pesty) ovat välttämättömät. Muuten asu vapaa. T-paita ja verkkarit riittävät. Ei stringejä, jos et ole niiden vakikäyttäjä. Tulee hiertymiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse laittaisin treenikengät, ne tukee jalkaa, estää liukastumasta, suojaa jalkoja pöpöitä ja lattialla olevalta hieltä. Pysyy sukatkin ehjinä. Tsemppiä treeniin!

Kerrotko vielä täydelliselle tollolle millaiset on treenikengät. Jos menen XXL:ään kysymään treenikenkiä, ne osaa myydä mulle hyvät? Missä hintaluokassa ne liikkuu, en viiti pistää älyttömästi rahaa tähän (vielä) mutta kengät voin joo hankkia.

Vierailija
4/9 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huomaavat, että et tiedä mitään, myyvät kalliit. Ei saa makdaa yli 100 euroa, jos et tiedä käytätkö niitä toisenkin kerran. Ja ole varovainen ekalla kerralla. Et daa tulla niin kipeäksi, että se jää viimeiseksi kerraksi.

Vierailija
5/9 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Nuo tutustumiskäynnit sisältää usein pakkomyyntiä. Eli varaudu henkisesti siihen etten tule kotiin 1000-2000 euron allekirjoitetun sopimuksen kanssa. Paikka voi olla ihan hyväkin, mutta minä ainakin päättäisin etukäteen että tutustumiskäynnillä otan vastaan kaiken mahdollisen informaation mutta en allekirjoita mitään. Sopimus etukäteen kotiin tutustuttavaksi ja harkittu päätös liittymisestä.

Itse valitsisin paikan joka on kodin tai työpaikan vieressä. Silloin tulee käytyä useammin. Toinen asia. Pienellä printillä on ne irtisanomisehdot ja niihin liittyvät kustannukset. Joudut esim. maksamaan kaikki liittymisedut taikaisin ja joistakin ei voi erota ennen määräaikaa.

Vierailija
6/9 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei! Nuo tutustumiskäynnit sisältää usein pakkomyyntiä. Eli varaudu henkisesti siihen etten tule kotiin 1000-2000 euron allekirjoitetun sopimuksen kanssa.

Kiitos varoituksesta, nämä jutut on joo jo ihan tiedossa. Lupaan etten allekirjoita ekalla kerralla mitään ;)! Mutta kaveri ollut siis jäsen jo pitkään ja tämä ollut harkinnassa ihan häneltä saatujen tietojen mukaan jo pitkään. Saisin myös työpaikasta etuja tuonne.

Vierailija
7/9 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun salilla (joka ei ole mikään näyttäytymispaikka) naisilla on trikoot ja toppi. Miehillä jotkut löysähköt housut yleensä. Shortsit tai pitkät. Trikoitakin näkyy myös miehillä. Mä itse haen Lidlistä treenivaatteet. Kengät pitää olla.

Vierailija
8/9 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aivan toivoton sohvaperuna, lupasin lähteä kaverin mukana kokeilemaan kuntokeskusta (kuntosali + ryhmäliikunta). Mimmoiset kuteet tonne tarttee? Onko sisäkengät pakolliset? Millaiset? Auttakaa, mulla ei ole mitään käsitystä! En ole käynyt moderneissa kuntokeskuksissa ikinä, viimeisin kokemus ryhmäliikunnasta liikuntatunneilta 90-luvulta ja silloin mentiin collegehousissa, virttyneessä t-paidassa ja paljain jaloin...

En siis edes aio olla mikään tekstiilipelle, mutta jotain osviittaa mukavasta varustuksesta olisi kiva saada. Tämä ei ole provo!

VIRHE! Menetit juuri parisataa euroa.

Vierailija
9/9 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos huomaavat, että et tiedä mitään, myyvät kalliit. Ei saa makdaa yli 100 euroa, jos et tiedä käytätkö niitä toisenkin kerran. Ja ole varovainen ekalla kerralla. Et daa tulla niin kipeäksi, että se jää viimeiseksi kerraksi.

Silläpä kyselenkin että tiedän edes vähän mitä mennä hakemaan. Yritän siis näytellä asiantuntijaa. Satanen kuulostaa jo hurjalta, saisko yhtään kelpoisia tyyliin viidellä kympillä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän