help!
Kommentit (4)
Jospa soittaisit synnärille ja kysyisit sieltä neuvoa. Lapsivedeltä tuo kuulosti, mutta varmistapa asia niin saat ohjeita!
Lapsivettä on ja kehoittaisin ainakin soittamaan synnärille! Infektiovaara kasvaa, kun LV menee... Onnea koitokseen!
sanoisin, että tuo on lapsivettä. Mulla sitä ' tihkui' , mikä tarkoitti että aina välillä valui reisiä pitkin. Vaaleanpunerva joukossa voi olla limatulppaa, joka lähtee siinä samalla. Ainakaan liiaksi aikaa ei pitäisi jäädä kotiin odottamaan, jos kalvot on puhki, nimittäin kohtuun voi päästä pöpöjä sitä tietä ja monet sairaalat pitävät yhtä vuorokautta lapsen syntymisen aikarajana kalvojen puhkeamiseen, jotkut tosin pitempäänkin.
Tsemppiä matkaan!
eikkuli 35+5
mulla ois sellanen ropleema, että eilen ja tänään on vuotanu alapäästä kirkasta ja hajutonta nestettä joka vessareissun välissä aina n.1-2 tl. en tiiä, mut oon olettanu et se ois valkovuotoa joka on muuttunu tosi nestemäiseksi. oon kuullu et se näin loppuvaiheessa voi muuttua nestemäiseksi (mulla viikkoja kasassa 35+2). yölläkin valu pitkin jalkoja vähäisiä määriä kylläki. pissaa tämä ei kuitenkaan ole.
noh, äsken kävin vessassa pissalla niin eka tuli pissaa ihan liruttamalla ja sit yhtäkkiä niinku ois vesi-ilmapallo poksahtanu jossain emättimen alueella ja nestettä alkoi tuleen vauhilla (mut ei kuitenkaan älyttömiä määriä. vaikee arvioida, mut ehkä n.1-2 dl..) :/ en tiiä sit oliko pissaa vai jotain muuta... sit pyyhkiessä paperiin jäi sellasia roosan värisiä märkiä läiskiä!! ei siis ollu mitenkään veristä vaan ihan kuin veteen olisi laitettu pisara jotain punasta väriä ja tulos oli ihan haalea roosa. mitä tämä tarkoittaa?!?! voisko olla lapsivettä?? onko vakavaa??? aion seurata ainakin tän illan tilannetta..
auttakaa siis mahollisimman pian jos teillä on kokemuksia/tietoa!