Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selibaattiin?

Vierailija
01.10.2016 |

Olen viime aikoina ruvennut harkitsemaan selibaattiin ryhtymistä. Onko kukaan AV-mamma tai pappa ryhtynyt selibaattiin, vaikka seksielämä onkin ollut säännöllisen epäsäännöllistä?

Itse olen melko seksuaalinen ihminen, mutta kyllästyttää tämä jatkuva seksiseuran etsiminen, koska se tuntuu pakonomaiselta minulle. Tänä vuonna olen ollut yli 20 naisen kanssa sängyssä ja tämä ei vaan voi jatkua samalla tavalla. Asioiden pitää nyt muuttua. Pelkään, että saatan jonkun raskaaksi, tai saan jonkun vakavan sukupuolitaudin.

Olen jo saanut vieroitusoireita pelkästä ajatuksentasolla olevasta selibaatista, rupeaa ahdistamaan ja oma käsi hoitaa hommat aika tiheään (monta kertaa päivässä). Onko kukaan päässyt "seksiriippuvuudesta" eroon selibaatin avulla, vai huijaanko vain itseäni tuolla ajatuksella?

Kertokaa kokemuksianne kiitos!

mies 28v

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/3 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen jos pystyt siihen, mutta kyllä panetus on aivan helvetillinen kiusaus, kun alkaa vähäpukeisia naisia vilkkua telkkarissa ja ulkona. Onneksi sentään kesä alkaa olla ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen jos pystyt siihen, mutta kyllä panetus on aivan helvetillinen kiusaus, kun alkaa vähäpukeisia naisia vilkkua telkkarissa ja ulkona. Onneksi sentään kesä alkaa olla ohi.

No juurikin näin. Pää meinaa räjähtää siitä panetuksesta, mikä varsinkin kesäisin tulee, jos ei saa naista. Onneksi talvella sentään vähän helpottaa, mutta olen ollut nyt viikon harrastamatta seksiä ja alkaa olla taas tuskainen olo.. Tämä on ihan hirveää, koska en haluaisi kokea tällaisia haluja. Mieluiten en kokisi haluja ollenkaan. Mikäs siinä, jos olisi viriili kumppani, mutta olen ollut monta vuotta sinkkuna ja etsinnöistä huolimatta, en ole sopivaa naista itselleni löytänyt.

Minusta tuntuu, että mielenterveytenikin kärsii, jos en saa naista ja halauksia ja näin pois päin.