Kiertäjäkalvosimen repeämä jne?
Kokemuksia kiertäjäkalvosimen repeämästä, jännetulehduksesta, tenniskyynärpäästä?
Minulla ultra näytti nuo kaikki, en tiedä jatkosta ennenkuin työterveyslääkärille pääsen. Mitenhän työssäolo yms..käytän kättäni päivittäin ja paljon.
Kommentit (18)
Olen ymmärtänyt, että kys vaiva/t on aika yleisiä työikäisillä joilla ikää yli 35v mutta ilm tällä palstalla sellaisia henkilöitä ei ole..?!
Kiertäjäkalvosimen repeämää olen parannellut kolmatta kuukautta. Hitaasti paranee. Olen kyllä ollut työkykyinen, työni ei ole fyysistä.
Paraneminenkesti vuoden. Oma diagnoosi. Miksipä lääkäriin menin, kun tiesin mikä on. Hammasta purren töihin ja yöt kättä piti roikottaa. Nyt vuosi ollut terve. Tein paljon punneruksia käsien varassa ja oletus, että siitä se tuli, koska aloitin kylmiltäni liikkeet.
Vierailija kirjoitti:
Kiertäjäkalvosimen repeämää olen parannellut kolmatta kuukautta. Hitaasti paranee. Olen kyllä ollut työkykyinen, työni ei ole fyysistä.
Mitä teet työksesi jos et kättä tarvitse?
ap
Vierailija kirjoitti:
Paraneminenkesti vuoden. Oma diagnoosi. Miksipä lääkäriin menin, kun tiesin mikä on. Hammasta purren töihin ja yöt kättä piti roikottaa. Nyt vuosi ollut terve. Tein paljon punneruksia käsien varassa ja oletus, että siitä se tuli, koska aloitin kylmiltäni liikkeet.
Onko sinulla ultralaite tai magneettikone kotona ja radiologin pätevyys , kun teit itse diagnoosin?
ap
Nettidieetit ja kana + riisi voittoinen ruokavalio on usein syynä ihmisten nivel ym. vaivoihin.
Vierailija kirjoitti:
Nettidieetit ja kana + riisi voittoinen ruokavalio on usein syynä ihmisten nivel ym. vaivoihin.
Aha.
Minä olen sitten poikkeus kys säännössä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha.
ap
"Kokemuksia kiertäjäkalvosimen repeämästä, jännetulehduksesta, tenniskyynärpäästä?
Minulla ultra näytti nuo kaikki, en tiedä jatkosta ennenkuin työterveyslääkärille pääsen. "
Mutta sinullahan tuntui olevan tuollaisiakin vaivoja? Oletko vetänyt jonkun kana/riisi voittoisen nettidieetin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha.
ap
"Kokemuksia kiertäjäkalvosimen repeämästä, jännetulehduksesta, tenniskyynärpäästä?
Minulla ultra näytti nuo kaikki, en tiedä jatkosta ennenkuin työterveyslääkärille pääsen. "Mutta sinullahan tuntui olevan tuollaisiakin vaivoja? Oletko vetänyt jonkun kana/riisi voittoisen nettidieetin?
Ööööö, oletko sinä jotenkin yksinkertainen?
ap
Itsellä on ollut pari kertaa kiertäjäkalvosimen tulehdus. Eka kerralla sain kortisonipiikin, seuraavalla hoidin itse. Eli pakkasin kylmäkalleja villasukkaan ja nukuin lapa niiden päällä, kylmä rauhoitti. Samalla söin tulehduskipulääkettä. Ja kas, sain hoidettua, jatkuva kortisonipiikitys ei nappaa.
Yritän säästää olkapäitäni liialta rasitukselta. Rupesin myös syömään nivelille tarkoitettua kalaöljyä, ei ole vaivannut nyttemmin. Kokeilepas.
Kiitos vinkeistä, repeämä on vain hieman eriasia kuin tulehdus, sitä ei paranna mitkään öljyt tms.
ap
.