Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömät kiittäkää Susanna Koskea, 3 kk aktivointi hoituu helposti

Vierailija
30.09.2016 |

Eli se uusi 3 kk sääntö hoituu helposti.

Menee metsään ja ottaa selfien todisteeksi. Todistus siitä, että aktiivisesti yrittää itsensä työllistää.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on vain se riski että TE-toimisto saattaa katsoa työttömän työllistyvän metsässä, joten tukien maksatukseen tulee pitkä tauko kun asiaa selvitellään.

Vierailija
2/17 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna Koski on kyllä mielipiteineen yksi persereikä, mutta totuuden nimissä on sanottava, että onhan se aivan saatanan seksikäs. Jotakin irstaan puoleensavetävää siinä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehei. Ei tarvitse edes mennä metsään. Riittää kun katsoo sinne päin =D.

Vierailija
4/17 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on puhelimena nokian vanha 3310 ja sillä ei selfieitä oteta, pitääks mun ostaa uus puhelin tota varten ja sponssaako sosku sen?

Vierailija
5/17 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla on puhelimena nokian vanha 3310 ja sillä ei selfieitä oteta, pitääks mun ostaa uus puhelin tota varten ja sponssaako sosku sen?

Sponssaa sponssaa. Tai kohta kai se maksaa tietokoneen jos kaikkien on se sähköinen postilaatikko avattava. Tai vaihtoehtoisesti vissiin päivittäiset matkat näihin "yhteispalvelupisteisiin" joihin varmaankin monella on kymmeniä kilometrejä.

Vierailija
6/17 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko työkkärimammoja linjoilla; mite katse kohti metsää todistetaan?

Vierailija
7/17 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susanna Koski on kyllä mielipiteineen yksi persereikä, mutta totuuden nimissä on sanottava, että onhan se aivan saatanan seksikäs. Jotakin irstaan puoleensavetävää siinä on.

Eikö hän ole loppujen lopuksi vähän luisevan kuivakka?

Vierailija
8/17 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt tätä. Esim. se persujen tyhmä blondi, joka ei anna puheenvuoroa muille, on huomattavasti kuumempi. Antanette anteeksi huonon nimimuistini.

M35

Vierailija
9/17 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne metsäselfiet menee automaattisesti verottajalle, niin miten todistaa ettei tienannut vaan yritti työllistyä? Pitääkö siinä jotenkin huomioida tausta? Niin ettei näy käpyjä, ei marjoja eikä sieniä tai tyhjiä pulloja? 

Vierailija
10/17 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehei. Ei tarvitse edes mennä metsään. Riittää kun katsoo sinne päin =D.

Eli ottaa selfien peilin kanssa, jonka kautta metsä näkyy. Tässä tapauksessa, kun henkilö ei itse ole metsässä, katseen pitää olla tietenkin suunnattuna kuvassa metsään eikä kameraan, jotta työpäivä tulee tehdyksi.

M35

Vierailija
11/17 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna oli siinä mielessä tavallaan oikeassa, että töitä kyllä periaatteessa olisi. Mutta missä taas olisi niitä, jotka maksaisivat siitä työstä palkkaa, varsinkin sellaista palkkaa, jolla pystyisi elämään? Suomessa näyttää nykyisillään vielä työpaikkojakin suurempi puute olevan palkanmaksajista.

Vierailija
12/17 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö hän ole loppujen lopuksi vähän luisevan kuivakka?

Mitä väliä? Eiköhän siitä kantturasta nyt jonkinlainen, lapualainen lihakeitto aikaan saada.

Vierailija
13/17 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se provosointia vain onko hän oikeasti noin...ajattelevainen? 

Vierailija
14/17 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne kaikki kansanedustajat ja poliitikot tosiaan ole erityisen fiksuja. Monilla on vain asenteita ja periaatteita, mutta ei kunnollista tietoa aktuaaleista asioista. Valitettavasti me äänestäjät joudumme vaalipäivänä usein tukeutumaan pelkkään mielikuvaamme. Se ei ole mitenkään selvää kaikissa tapauksissa, kuinka joku ehdokas edustajana työskentelee tai työskentelisi. Sammakoiden päästely suustaan on valitettavan tavallista, ja yhtä kurjaa on se, että roskalehdet niistä mielellään kirjoittelevat.

Vierailija
15/17 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan se provosointia vain onko hän oikeasti noin...ajattelevainen? 

Yleensähän yksinkertaisin vaihtoehto on todennäköisin, joten luultavasti hän vain on tyhmä.

Vierailija
16/17 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin maalle, olen osuuteni tehnyt loppuelämäkseni. Rahat tilille, kiitos.

Vierailija
17/17 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ennen sitä ensi vuoden 3kk. kuulustelua käydä kahmaisemassa lähimetsästä kourallisen humusta ja risuja todisteeksi työkkärin tädeille siitä, että olen suorittanut pakollisen työvelvoitteeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän