Miten saada vatsa toimimaan eli p***a tulemaan?
Hankala olla kun suoli täynnä mutta mitään ei nyt tule. Ei normaalisti ole tällaista vaivaa. Ihan kotikonsteja, kun mitään lääkkeitä ei nyt ole saatavilla. Kiitos.
Kommentit (24)
Juo litra lämmintä merisuolavettä, ota yliannostus magnesiumsitraattia, juo pari kuppia mustaa kahvia...
Kuivattuja luumuja 6-8 vesilasiin yöksi ja aamulla juot sen veden ja syöt luumut. Voi joutua toistamaan useana aamuna.
Syö enemmän kuitua.
Laita rouhittuja pellavansiemeniä likoamaan veteen, jos sinulla sattuu sellaisia olemaan.
Kannattaa juoda runsaasti.
Mene pöntölle ja nosta jalat korkealle korokkeelle niin, että olet kyykkyasennossa.
Mene kylppärin lattialle kyykkyasentoon ja laita sanomalehteä perseen alle. Sitten väännät siihen sanomalehdelle. Ihmisen luonnollinen ulostusasento kivikaudella. Pytyllä istuminen kiristää suolta väärin, tulee ummetusta ja pukamia.
Stimuloit sormella peräaukkoa/suolta.
Vierailija kirjoitti:
Mene kylppärin lattialle kyykkyasentoon ja laita sanomalehteä perseen alle. Sitten väännät siihen sanomalehdelle. Ihmisen luonnollinen ulostusasento kivikaudella. Pytyllä istuminen kiristää suolta väärin, tulee ummetusta ja pukamia.
Suosittelen tähän Hesaria ja iltistä.
Käy juoksulenkillä, toimii mulla aina. Myös vatsalihasliikkeistä voi olla apua, mutta niitä pitää tehdä paljon, punnerruskin on ihan hyvä.
Reilu siivu vaikka kossua raakana. Vajaa puoli lasia riittää.
Kotikonstit riippuvat siitä, mitä sinulla on kotona.
Minulla toimivat magnesium ja luumunektari, mutta jos sinulla ei niitä ole niin ei sitten. Eikä nuokaan kyllä ihan pika-apuja ole; sitä on vain peräruiske.
Vierailija kirjoitti:
Juo litra lämmintä merisuolavettä, ota yliannostus magnesiumsitraattia, juo pari kuppia mustaa kahvia...
Jo pelkkä magnesiumsitraatin yliannos toimii... Varaa aikaa seurauksiin. :)
Tuseeraa eli kaiva ulostetta pieniä määriä sormellasi kunnes se alkaa itsellään tulla.
Ota bidee ja suihkuta lämmintä - ei kuumaa - vettä takapuolta kohden, kyllä se sieltä tulee...
Kyllä mulla ei auttanut kuin Microlax- pienoisperäruiske. Kymmenen päivän ummetuksen jälkeen ostin sen kikatellen apteekista ja apu tuli heti. Sitä ennen kokeilin kaiken muut ja myös miedommat lääkkeet.
Urheile